Avon, Life Colour by Kenzo Takada, Woda perfumowana dla niej i dla niego

Wydaje się, że perfumy to najprostszy pomysł na prezent. Ale tylko wtedy, gdy daną osobę znany na tyle dobrze i osobiście, aby trafić w jej gust. Inaczej z idealnego prezentu może wyjść katastrofa. Jestem wybredna w perfumach, ich zapachach. Nie zawsze wszystko mi pasuje. Lubie sama wybierać. Jednak co do trafności perfum z Avon zawsze się udaje. Tyle dobrze, że kartki w katalogu pachną podobnie jak perfumy w rzeczywistości. A ostatnio w nowościach pojawiły się ciekawe zapachy zaprojektowane przez kreatora mody Kenzo Takada stworzone specjalnie dla Avon. Energetyzujące i pozytywne zapachy dla niej i dla niego! Zapakowane w boskie flakony iście świąteczne, trochę przypominające choinki.
Life Colour dla Niej
Kategoria: kwiatowo-wodno-owocowa
Gdzie głównymi nutami są: gruszka, magnolia, ryż basmati
Nuty głowy: gruszka, malina, różowa peonia
Nuty serca: magnolia, irys aksamitny, ryż basmati
Nuta bazy: drewno sandałowe, cedrowe, biały zamsz
Słodko świeża i w dodatku lekka wersja, która poprawia humor. Mocna i piękna nuta gruszki, zachowana w świeżym aromacie. Otulające zmysłowym ciepłem. Bardzo oryginalny zapach, zupełnie inny niż wszystkie Avon. Ma swój charakterny zapach. A to co najbardziej go wyróżnia to lekkość, świeżość, taka neutralność. Perfumy idealne na co dzień, nie duszą, dość długo trwałe. Jednak są trwalsze z Avon. Ładne, przyjemne. Ale chyba nie mam takiego zamiaru się za nimi zabijać.

Life Colour dla niego
Kategoria: aromatyczno-wodna
Główne nuty: ekstrakt z mate, magnolia, wetiwer
Również wersja cytrusowa, świeża, idealna na co dzień. Lekka, nie przytłaczająca, dłużej się utrzymuje niż damska wersja. Głęboka baza potrafi najdłużej zachwycać. To zdecydowanie cytrusowa wersja dla mężczyzny pełnego energii, która podkreśla jego charakter.

Czy faktycznie są to perfumy na prezent? Raczej tak. Są to tak neutralne zapachy na co dzień, niby posiadają specyficzne to raczej podpasują wszystkim. Nie duszą i zachwycają lekkością i świeżością. Trzeba je koniecznie powąchać.
Warto te zapachy najpierw poznać u zaprzyjaźnionej konsultantki Avon. Dostaniecie je w cenie 79,99zł za sztukę. Męska 75ml, a damska 50ml (cena aktualnego w katalogu). 

Komentarze

  1. Ciekawe flakony mają, mam jeden zapach z avonu i go lubie. Kiedyś miałam prawie wszystkie, teraz mi sie po prostu znudziły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że zaciekawiły mnie te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, kontrastujące ze sobą flakony. szczególnie interesuje mnie ten męski wariant

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa jestem obu wersji, dawno nie kupowałam żadnych zapachów Avon, ale tak jak piszesz - zwykle wcześniej staram się poznać zapach, aby nie doznać rozczarowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe mają opakowania jeszcze nie wąchałam tych zapachow

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne flakoniki i zapachów również jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zapachy, obie wersje zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez miałam te choinkowe skojarzenie z buteleczkami :) Mam te zapachy, męski przypadł mi do gustu bardziej, ale damski też jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakony moim zdaniem takie sobie. Zapachów jestem ciekawa, chociaż jakoś bardziej ciekawią mnie inne propozycje perfumowe Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zapachy od Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Avon co chwilę wypuszcza coś nowego, już nie nadążam :) Muszę je sprawdzić przy okazji na pachnących stronach, bo tak w ciemno trochę bałabym się kupić, tym bardziej, że nuty zapachowe nie do końca mnie przekonują tak w teorii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mają flakoniki. Wiele osób poleca te zapachy. Myślę, że pięknie wyglądają tez na półce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa tych zapachów. Jeszcze nie miałam okazji ich powąchac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niespotykane flakony, takie świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  15. podejrzewam, ze musi ładnie pachniec .

    OdpowiedzUsuń
  16. Flakonik dla kobiet jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd super, ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty