Kobiece dni z Gentle Day

Miejsca intymne jak i produkty do stosowania nie są już tematem tabu. I całe szczęście, żyjemy przecież w XXI wieku i nie powinnyśmy się wstydzić swojej kobiecości.
Znacie jakieś dobre produkty higieniczne, a w dodatku ekologiczne? Jeśli nie to mam dobrą wiadomość. Na polskim rynku dostaniecie je u firmy Gentle Day. To nie tylko podpaski, tampony czy wkładki higieniczne, ale także żele do higieny intymnej, a nawet kubeczki menstruacyjne, chusteczki nawilżane.
Markę znam od dawna, bo miałam okazję poznać z jednego boxa kosmetyczego, więc wkładki i podpaski nie są mi obce. Natomiast nowością jest dla mnie płyn do higieny intymnej. Bardzo mnie zaciekawił.

Delikatny płyn do higieny intymnej z ekstraktem ziół.
Posiada wygodne opakowanie z pompką. Ma przeźroczystą żelową konsystencję, lekko się pieni. Nie posiada zapachu. To bardzo mnie cieszy, bo często silny zapach produktu do mycia miejsc intymnych lubi mnie podrażniać. A nie znoszę się drapać w tych miejscach przez swędzenie jakie wywołały u mnie inne tego typu produkty.
Lubie czuć komfort i ten delikatny płyn doskonale się sprawdza. Przynosi ukojenie i ulgę podrażnionym miejscom intymnym. Fajnie nawilża oraz chroni. Oczyszcza, myje i odświeża.
Działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie, wzmacnia barierę ochronną skóry.
Nadaje się do skóry normalnej, jak i wrażliwej.

Opakowanie zawiera 250ml i kosztuje 44,85zł w gentleday.pl

Jeśli chodzi o inne produkty to w ofercie znajdziecie również:
- podpaski
- wkładki
- tampony

Podpaski ekologiczne Teens mini z paskiem dla dziewczynek.
Chłonne podpaski do stosowania nie tylko dla dziewczynek, ale i również dorosłych kobiet, gdy obficie miesiączkują. Fajnym patentem jest brak wyczuwania nieprzyjemnego zapachu. Skóra się tak nie grzeje, a oddycha. Dają poczucie komfortu, odświeżenia. Dzięki paskowi nie rozmnażają się bakterie.
Ekologiczne podpaski na dzień z paskiem anionowym.
Podpaski z paskiem anionowym są wolne od chloru, środków zapachowych i chemikaliów. Dlatego tutaj liczy się jakość.
Odpowiednie dla kobiet w każdym wieku.
Warto je stosować, aby skóra mogła oddychać, a my kobiety, żebyśmy się czuły komfortowo w te dni. Nie ma nic lepszego jak odświeżenie i wygoda. Również są dobrze chłonne i lekkie.
Podpaski spełniają wszelkie kryteria i wymagania ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex 100
Posiadają również certyfikat Made for Health. Zostały stworzone z myślą o maksimum wygody, przyjemności i komfortu podczas trudnych dni dla kobiet. Gwarantowana chłonność i przepuszczalność powietrza.

Myślę, że warto zmienić nawyki i iść ku ekologi, nawet, a przede wszystkim poprzez takie innowacyjne produkty do higieny intymnej. Ważne, że sprawiają, iż czuję się komfortowo i nie podrażniają skóry. Przy okazji dbam o środowisko, o zdrowie i dobre samopoczucie.

Czy ty już też dołączyłaś do miliona kobiet, które polubiły Gentle Day?

Więcej dowiecie się na gentleday.pl

Komentarze

  1. Też myślę że warto wypróbować zwłaszcza że są eko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie dołączyłam do grona tych kobiet :) Te podpaski i wkładki świetnie się sprawdziły - są naprawdę cienkie, ale chłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawil mnie ten plyn, bardzo lubie takie opakowania z pompka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię produkty, przede wszystkim podpaski GENTLE DAY, dzięki nim czuję się pewnie i wygodnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę miałam okazję poznać dzięki ShinyBox - i miło wspominam spotkanie z nią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten płyn do mycia i byłam z niego zadowolona, dobrze się sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem fanką cienkich wkładek, ale słyszałam, że ta marka ma dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że są eko, ale jeszcze nie miałam okazji ich poznać bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już nie raz ta markę i widze, że mają jeszcze inne produkty dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno warto je wypróbować, mam tę serię, koleżance dałam tampony i była z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale na pewno przyjże się jej bardziej ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki ale kuszą mnie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam firmę i bardzo lubię ich produkty , choć stacjonarnie ich jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam swoją ulubioną markę jeśli chodzi o tego typu produkty. Z tej jeszcze niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy jeszcze nie miałam produktów. Używam z innej, sprawdzonej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty