#wyzwanierexona #5000kroków

W zdrowym ciele zdrowy duch. Wraz z Rexona miliony polaków podjęło wyzwanie #5000kroków Powiem Wam, że fajna zabawa stawiać sobie tego typu zadania, cele. Mój syn od dawna wpadł w ten szał od kiedy posiada smartchwatch codziennie liczy ile ma kroków. Skubany osiąga nawet 16 000-17 000 tysięcy. Nie możliwe?! Możliwe. On tylko chodzi do szkoły, uczęszcza na w-f, po szkole jeździ rowerem, gra w piłkę. Wiadomo nie jest to codziennie, a jednak jest. Jego codzienny wynik to 10 000 kroków. Teraz czas na mnie, aby kupić taką bransoletkę. Jednak można to robić bez niej wystarczy ściągnąć aplikację 5000kroków na telefon i działać.
Wiecie, że statystyki pokazują, że bez ruchu żyjemy o 5 lat krócej. To straszne! Byle spacer, pójście do pracy, sklepu, krzątanina po domu to jakiś ruch i ten jakiś ruch jest bardzo ważny. Bardzo potrzebny i jak widać dla zdrowia dobry.

Najgorszy wiadomo jest pierwszy krok, a później samo leci. I sami siebie będziemy chcieli przebić.

Aplikacja pokazuje wiele innych potrzebnych ciekawostek. Ile spalamy kalorii, ile pokonujemy kroków nie tylko dziennie, ale i miesięcznie oraz rocznie.
Chodzenie doskonale wpływa na metabolizm, wiadomo pomaga w utracie zbędnych kilogramów. Utrzymujemy stałą wagę. Mamy więcej energii, organizm jest dotleniony, a my mamy lepszy humor. Pokonanie 5000 kroków pomaga rozładować stres, poprawia krążenie, wzmacnia mięśnie nóg i wiele innych...

A po ciężkim dniu pracy, czy pracy fizycznej czas na kąpiel/prysznic. Rexona zmusza nas do wysiłku, ale także sprawia, że jej kosmetyki mogą zawsze towarzyszyć do kąpieli. Chroni damską i męską skórę przed poceniem się. Teraz nie ma mowy o wymówce.
Mam nadzieję, że przekonałam Was to liczenia kroków i ściągnięcia aplikacji 5000kroków. Przecież zawsze mamy przy sobie telefon to pozwólmy mu liczyć. A nasz organizm wiele zyska.
Podejmij wyzwanie!
#wyzwanierexona#5000krokow

Komentarze

  1. Mam aplikacje do liczenia kroków od ponad roku, średnio dziennie według telefonu robię ich około 10 tysięcy. Jednak nie wszędzie chodzę z telefonem, więc jest ich więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś korzystałam z takich aplikacji :) na pewno warto się ruszać, ja preferuję długie spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna akcja uwielbiam takie aplikacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam damską wersję zapachową tej rexony, też zainstalowałam sobie aplikację, staram się być bardziej aktywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wyzwanie! Kiedyś bardzo lubiłam żele pod prysznic tej marki, mają naprawdę ciekawe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała akcja, aktywność jest bardzo potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście za cel mam 9 tysięcy kroków dziennie, z reguły osiągam, ale tez nei zawsze mam przy sobie telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnej apki do liczenia kroków, ale jetem ciekawa ile ich faktycznie robię

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne wyzwanie jak najbardziej popieram.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki tej marki. Dobrze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne wyzwanie :) Lubię antyperspiranty Rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o tej akcji dzięki TV :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty