Prezent na Mikołajki - pomysły z mygiftdna.pl

Mikołajki tuż tuż. Dzieli nas raptem kilka tygodni, więc czas pomyśleć o prezentach prezent na mikołajki. W moich stronach to właśnie w Mikołajki daje się prezenty. Taka tradycja nawet w szkołach. Pomysłów jest wiele, część już kupiona. Zostało jeszcze tylko kilka upominków do zakupu. A największy problem miałam z mężem, który pasjonuje się etykietami piwnymi, a że ma kilka kapsli, to stwierdziłam, że musi to mieć. A o czym mowa? Spójrzcie poniżej.
Zapewne zawsze się zastanawiacie co kupić osobie, która wszystko ma. Jak się okazuje przyjrzeć się bliżej, jednak nie ma wszystkiego. To błędne myślenie. Jak nie masz pomysłu czas wejść na stronę mygiftdna.pl i tam warto zaczerpnąć inspiracji. Proste przedmioty potrafią zdziałać cuda.

Skomponowanie prezentów dla piwosza to już nie problem.
Wybrałam rewelacyjny przedmiot jakim jest piwna mapa Polski
Robi wrażenie, prawda?! Oczywiście, że tak. To bardzo oryginalny i fascynujący przedmiot, który na pewno ucieszy piwosza. Będzie jego dumą, a także inspiracja dla kolegów.
Piwna mapa Polski jest świetnie wykonana z drewnianej sklejki, prezentuje się wspaniale! Można tam umieścić 95 kapsli.
Nie powiem, że i dekoracyjnie wygląda świetnie. I taki był właśnie mój plan. Aby to było super prezentem, a także było pomysłowe i cieszyło oko, jako dekoracja pokoju piwosza.
Myślę, że osoba, która otrzyma taki prezent będzie mocno zszokowana, ale w dobrym słowa tego znaczeniu. Bo co, jak co mocno przyciąga uwagę. Zadowolenie gwarantowane.

Tradycyjnie do kompletu kufel lub szklanki do piwa. To już taki pewniak. Przecież piwosz bez kufla lub szklanki to nie piwosz. Musi się delektować smakiem swojego ulubionego trunku.

Grawerowany napis plus imię wykonane laserowo. Wysoka, estetyczna szklanka. Szkło z od najlepszego producenta firmy Krosno. I wiadomo do kogo należy szklanka. Jest także ładną formą dekoracji. I kolejna do kolekcji dla piwosza. Akurat mój mąż ma kilka szklanek i kufli w swojej kolekcji, więc będzie to kolejna szklanka do jego kompletu.
Do kompletu brakuje tylko skrzynki na piwo. drewniana wersja z metalowym otwieraczem na 6 piw. Można wybrać dowolny grawer. W środku przegródki. Wygodna i solidna rączka.
Skrzynka/nosidełko do piwa to jest świetna do przenoszenia butelek, przechowywania, a także dekoracji.
Jak dla mnie wszystkie produkty są idealnie wykonane, jakość na wysokim poziomie. Transport także bardzo szybki. Popołudniu zamówiłam, a przesyłka została mi dostarczona kurierem na drugi dzień. Mega szybko naprawdę. To także dobra wiadomość dla zapominalskich, którzy w ostatniej chwili sobie przypomną o imprezie, urodzinach czy innych okolicznościach, więc maja pewność na wysoki profesjonalizm. Solidnie również jest wszystko zapakowane. Nie ma mowy o stłuczce szkła lub uszkodzeniu drewna. Wszystko na wysokim poziomie, wykonane starannie i z precyzją.

Po raz kolejny nie zawiodłam się. Wiem, że mogę liczyć na ten sklep.
Myślę, że i wy znajdziecie prezent-na-mikołajki dla swoich bliskich wybór jest duży, a także pojawia się wiele ciekawych nowych rzeczy.

Komentarze

  1. Świetny pomysł na prezent. Ta mapa piwosza genialna, pierwszy raz coś takiego widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sklep ma wiele cudownych rzeczy na prezent na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna mapa, mój tata ma urodziny w Mikołajki więc zawsze muszę się bardziej postarać, uwielbiam ten świąteczny okres w roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, takiej mapki jeszcze nie widziałam! Bardzo fajny pomysł na dekorację na ścianę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapa rewelacja, wygląda to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne pomysły dla smakoszy piwa, super

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się nad tą mapą i widzę że super jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten sklep. Fajne ma propozycje tych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapa piwosza jest rewelacyjna! Swietny pomysl na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie zapowiada się ta nietypowa mapka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnym prezentem byłby nadruk na kubek. Kupiłam taki bratu był zadowolony :)
    https://storydruk.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo na prawdę ciekawych i moim zdaniem wartych uwagi gadżetów, które idealnie będą się nadawać na prezent znajdziecie na pewno w tym sklepie https://royal-price.pl/ . Jak najbardziej polecam wam do niego zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty