Słodki pomysł na prezent

Propozycji na Mikołajki, świąteczne prezenty jest od groma. Ale te najlepsze i te najpiękniejsze, z których każdy się ucieszy to zdecydowanie słodycze. Bo kto się oprze czekoladzie? No kto?! Chyba nikt!

Dlatego spójrzcie i śmiało obdarujcie swoich bliskich najpiękniejszymi cudami jakie ma chocolissimo.

Bajeczne i kolorowe kształty na każdą okazję. Nie tylko na święta. Bo czekolada dobra jest na wszystko, a w takim wydaniu to szczególnie. Same opakowania robią wrażenie, a co dopiero środek. Nieprawdopodobne jak to zachwyca!

Szczerze to szkoda jeść, są takie piękne, jak małe dzieła sztuki z czekolady. Niesamowite jak autentycznie wyglądają. Prezentują się wspaniale.

Każda obdarowana osoba na 100% będzie szczęśliwa! Spójrzcie jak zadbany jest każdy szczegół. Z jaką miłością jest to wykonane. A większość jest wykonana ręcznie, z prawdziwej belgijskiej czekolady.

Mam nadzieję, że myślicie już o prezentach i nie zostawiacie tego na ostatnią chwilę. Bo ja lubię mieć wszystko pod kontrolą, bez spiny, zaplanowane i przygotowane!

Wszystkie kształty i zestawy znajdziecie w chocolissimo.pl

Komentarze

  1. Uwielbiam ich czekoladki, są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Litości nie masz :D Uwielbiam czekoladki, moja wątroba już mniej, ale przy takich łakociach staram się o tym nie myśleć, później trochę sobie pocierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie taki prezent by bardzo ucieszył

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! ten reniferek skradł moje serce :) aż szkoda jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czekoladę a szczególnie tę od chocolissimo. Słodycze są tak jak piszesz nie tylko piękne ale i pyszne. Najpierw szkoda je jeść a potem kiedy już się ich spróbuje myśli się tylko - chwilo trwaj ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Te słodycze wyglądają tak świetnie, że aż żal jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. te czekoladki nie dość, że są piękne, w różnych kształtach i kolorach to jeszcze są smaczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Matuńciu, jak ja uwielbiam słodycze.... ależ one pięknie wyglądają mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny jest ten bucik i zapewne bardzo smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się tak ładnie, że chyba szkoda jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie czekoladą nie musiała by istnieć, ale w takim wydaniu bym się nie oparła

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie prezenty to jak dla mnie zawsze dobry pomysł. Te wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten bucik jest uroczy <3 szkoda, że robię sobie detoks od słodyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ich czekoladki. Miałam pantofelek, był pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  15. To wygląda tak wspaniale że szkoda to jeść :) osobiście nie jem słodyczy, ale wiem komu by się taki prezent spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty