Bandi, Linia Anti Irritate


Cera podrażniona, nadwrażliwa, szczególnie wrażliwa potrzebuje specjalnej troski, specjalnego traktowania, a w najgorszym przypadku szybkiej pomocy, gdzie o nią woła, dając uczucie swędzenia, szorstkości i całkowitego wysuszenia. W takiej sytuacji dobrze jest użyć pewniaki, a Bandi jak dla mnie jest taką firmą. W swojej ofercie posiada odpowiednią do tego linię Anti Irritate, która w szybki sposób przynosi ukojenie i nawilżenie.
 Cała linia wygląda schludnie, estetycznie, a przede wszystkim minimalistycznie. Wydawać się może, że jest nudna, ale to złudne wrażenie, gdyż zwraca na siebie uwagę.
Zapach całej linii także jest stonowany, pachnie delikatnie.

W skład serii wchodzą:
kuracja S.O.S intensywnie kojąca. 14%emolienty + fitoceramidy
Wysoka tubka, wygodne opakowanie z pompką. Zawiera gęstą, kremową i bogatą konsystencję. Szybko się wchłania.
Krem SOS to faktycznie intensywna szybka kuracja, krem jest silnie odżywczy, jak dla mnie idealny na noc. Przynosi ulgę skórze wysuszonej. Łagodzi podrażnienia. Krem jest naprawczy.

Emoliencyjne masełko oczyszczające 2w1, demakijaż i mycie twarzy, 77% emolienty
Konsystencja masełka jest gęsta, zbita w opakowaniu, a pod wpływem dłoni staje się miękkie i łatwo z nim pracować. Nie zostawia mocno tłustej warstwy.
Masełko nałożone na twarz, a później zmyte wspaniale nawilża skórę, delikatnie oczyszcza skórę i miło wygładza. Skóra staje się bardziej elastyczna i miękka w dotyku.
Można stosować do całej twarzy, w tym oczu i ust.

Mineralny krem ochronny spf 30, 15%tlenek cynku +fitoceramidy,
Krem tonujący, który posiada jasny odcień wtapiający się we skórę. Szybko się wchłania, jest prawie nie widoczny na skórze, wcale nie kryje, a lekko wyrównuje koloryt skóry. Posiada filtr ochronny spf 30.
Krem ochronny dobrze nawilża, wygładza, koi i przede wszystkim chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym.

Tonik-mgiełka S.O.S mikrobiomowy, 3% trehaloza + kompleks mikrobiomowy
Tonik w formie sprayu. Mgiełka rozpylona na twarz szybko się wchłania, Przynosi skórze ukojenie, przywraca naturalną równowagę. Skóra jest widocznie odświeżona, gładysza w dotyku, nawilżona.

Linia Anti Irritate bardzo przypadła mi do gustu, w okresie zimowym sprawdza się idealnie, gdy skóra jest totalnie wysuszona i prosi się o pomoc, a kosmetyki S.O.S potrafią zaradzić tym problemom w natychmiastowym czasie. Doskonałe nawilżenie i ukojenie są tu szczególnie ważne.

Linia dedykowana jest każdemu rodzaju cery, szczególnie wrażliwej wymagającej natychmiastowego działania w postaci ukojenia, nawilżenia, odżywienia.

Więcej informacji o składnikach, a także cenach można poznać na stronie bandi.pl

Komentarze

  1. ja mam suchą skórę, całą serię chciałabym przetestować a szczególnie kurację

    OdpowiedzUsuń
  2. Marke Bandi znam jedynie z blogosfery, ale moja przyjaciolka bardzo sobie ja chwali <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabo znam Bandi, mam tylko 2 kosmetyki do włosów z linii trychologicznej.
    Takich kojących kosmetyków akurat nie potrzebuję, ale wpadło mi w oko kilka innych kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już wiele kosmetyków tej marki i całkiem dobrze się one u mnie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie sprawdziłaby się do mojej suchej cery, która ostatnio nie jest w najlepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten krem tonujący musi być moj szczególnie, że ma dobry filtr :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka lat temu bardzo lubiłam ich kosmetyki, ostatnio dawno po nie nie sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widzę, są to świetne kosmetyki i pasujące do mojej wysuszonej cery :) Chętnie bym je widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem tonujący wydał mi się interesujący tak do stosowania na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowało mnie masełko, nigdy nie stosowałam tego typu kosmetyków do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyków tej marki jeszcze nie stosowałam, ale mam na nie oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria wydaje się bardzo delikatna i przyjemna w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam i bardzo lubię używać ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele dobrego słyszałam o tej serii kosmetyków BANDI, ale do tej pory nie udało mi się jej nigdzie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię tę markę i często korzystam z ich produktów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty