Avon, Artistique Parfumiers


Jeśli uwielbiacie zapachy Avon jak ja, to mam dla Was świetną informację Avon we współpracy z renomowanymi francuskimi perfumiarzami stworzył piękną linię zapachów Artistique, w której skład wchodzą 3 zapachy:
 Magnolia en fleurs (autor: Maurice Roucel-mistrz współczesnej perfumerii, znany m.in. ze stworzenia Gucci Envy, Hypnose Homme od Lacome, DKNY Be Delicious)
-radosny zapach magnolii w harmonijnym połączeniu z żywymi nutami rosy i miękkim piżmem, przywodzi na myśl wschód słońca. Napawa radością i optymizmem jak nadejście wiosny.

Iris Fetiche - (autor: Emilie Coppermann znana z jako twórca Paco Rabanne, Black XS czy Bluberry Brit Sheer) 
- symfonia uwodzicielski irys i delikatnych nut liści z odrobiną zmysłowej wanilii przywołuje wspomnienia francuskiego lata. Ten eteryczny zapach rozjaśnia zmysły i daje poczucie wolności oraz harmonii.

patchouli indulgence -(autor Aleksandra Carlin światowej sławy perfumerka znana z L'atelier Givenchy czy Red Power od Ferrari) 
- hipnotyczne połączenie egzotycznych przypraw i intensywnej paczuli z delikatnymi kwiatami i bursztynem. Elegancki eliksir inspirowany odkrywaniem magii przyrody, wyraża radość oraz ekscytacje.

Uwielbiam w większości prawie wszystkie kompozycje Avon. A tu kolejna dawka nowości na wiosnę obok, której nie można przejść obojętnie.
Moim faworytem jest są tutaj irys i magnolia. Tym razem pewniak w postaci różowej butelki się nie sprawdził. Paczula niezbyt mi pasuje. Zupełnie inaczej rozwija się na mojej skórze. Ale pamiętajcie, że zapach to kwestia gustu i to co mi pasuje Wam nie musi, a to co mi przeszkadza Was kusi. Ale mi się zrymowało.
Wszystkie trzy zapachy są bardzo intrygujące. Nie spodziewałam się, że tak przypadną mi do gustu.

Myślę, że większość z Was pokocha nowe zapachy Avon z linii Artistique!
A piękna ilustracja w ramie to praca przygotowana specjalnie dla Avon przez Ewelinę Dymek właśnie do najnowszej linii Artistique.

Komentarze

  1. skusiły mnie te zapachy... Zwłaszcza magnolia, która stała się Twoim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się flakony - są proste i przyciągają spojrzenie. Wcześniej o nich nie słyszałam i czuję się zainteresowana - szczególnie zieloną wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersję z magnolią chętnie bym poznała, lubię ten krzew i jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham magnolię, dlatego na ten zapach w pierwszej kolejności bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie pachną, szczególnie te z magnolią :) A flakoniki są super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, fioletowy zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałabym je powąchać, ale z opisu wydaj mi się, że jakiś bym dla siebie znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym sprawdzić jak one pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne flakoniki, uwielbiam perfumy i codziennie mogłabym pachnieć inaczej, zapachy avon zawsze mi odpowiadały

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakoniki bardzo mi się podobają. Co do zapachu to ciężko zdecydować który bym dla siebie wybrała. Chyba ten z nutą irysu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych zapachów i spotykam je po raz pierwszy. Po flakonikach można wnioskować, że na pewno cudownie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  13. podejrzewam, że muszą naprawdę ładnie one pachnieć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty