BeGlossy - Kwiecień 2020 #Beglossyzostańwdomu


Myślałam, że przez sytuację jaka panuje w kraju jak i na świecie wiele firm zrezygnuje ze sprzedaży, ale na szczęście tak się nie stało. Wiele firm o nas dba, wciąż pod same drzwi zapewnia dostawę, a co lepsze dodatkowo zachęca, aby zostać w domu i chronić siebie oraz swoją rodzinę. Siedząc w domu także trzeba dbać o siebie, stosując kosmetyki, wykonujemy także domowe spa, rytuały piękna, więc kosmetyczny box pełen pomocnych produktów jest jak najbardziej na miejscu.
Jeśli chcecie zapewnić sobie dostęp do kosmetyków to warto skorzystać z takiej formy.
W kwietniowym boxie znajdziecie:
Bell, Hypoallergenic, Hypoalergiczny trwały fluid do konturowania twarzy
Maybelline New York, Brown Ultra Slim, Kredka do brwi – Nowość
Biovax Botanic, szampon w kostce
Lirene, Algowa maska głęboko nawilżająca
Gliss Kur, Maska do włosów 4w1 – Nowość
Roge Cavailles, Krem pod prysznic z masłem shea i kwiatem magnolii - miniatura
Zawartość kwietniowej edycji to 6 pełnowymiarowych kosmetyków o wartości min.139zł, a my dostajemy go za 59zł. Oczywiście najbardziej ciekawią mnie nowości, czyli Gliss Kur i kredka MNY.
Uwielbiam poznawać nowości kosmetyczne dlatego cieszę się, że takie znalazły się w kwietniowym boxie Beglossy.
A Wam jak się podoba kwietniowa edycja?

Komentarze

  1. Ciekawa i bardzo pragmatyczna zawartopsc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość ciekawa, aczkolwiek nie zachwyca mnie na tyle, aby żałować, że nie zamówiłam tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wszystkie kosmetyki są łatwo dostępne i nie mam tutaj żadnej perełki, która robiła by efekt wow

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba zawartość tego pudełka :) Szczególnie ta nowość Gliss 4w1 maska, mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna zawartość tego pudełka. Najbardziej ciekawi mnie ta maska do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieszczególnie mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście zestaw fajnie nawiązuje do obecnej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość pudełeczka, jak zwykle bardzo mi się podoba ":)

    OdpowiedzUsuń
  9. maska gliss kur i krem pod prysznic to mocne punkty tego programu, byłabym zadowolona z takiego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej maski do włosów od Glisskur. Cały box całkiem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś zamawiałam pudełka Be Glossy, ale już tego nie robię. Wolę dopłacić i otrzymać produkt, którego nie znam, a nie taki który dostępny jest w niemal każdej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie sie prezentuje zawartośc pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokochałam szampony i balsamy do ciała w kostce! Mój ukochany szampon w kostce to właśnie Biovax. A balsamy do ciała zdecydowanie Orientana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty