Nivea, Profesjonalny żel do mycia twarzy, MicellAir Skin Breathe


Szukacie kosmetyku do oczyszczania twarzy, który delikatnie oczyści skórę i szybko będzie można nałożyć po nim makijaż? Jeśli tak, to oto nowość Nivea, Profesjonalny żel do mycia twarzy, MicellAir.
Perfekcyjny makijaż wymaga także perfekcyjnego podłoża, a pielęgnacja to pierwszy krok ku temu. Żel do mycia twarzy nie jest zwyczajny, gdyż posiada w sobie kompleks peelingujący. Jego konsystencja jest gęsta, żelowa, zawiera białe drobinki peelingujące. Żel nie zostawia tłustej, ani lepkiej warstwy.
Zapach jest trochę z domieszką typową dla Nivea. Ale bardziej świeży i przyjemny.

Profesjonalny żel do mycia twarzy spełnia moje oczekiwania. W delikatny, aczkolwiek skuteczny sposób oczyszcza skórę, dobrze ją przygotowuje przed nałożeniem makijażu. Łagodnie złuszcza martwy naskórek, skóra jest odświeżona, oczyszczona i pełna zdrowego wyglądu.
Dodatkowo usuwa nadmiar sebum, zmniejsza pory i daje efekt matu.
Bardzo polubiłam się z profesjonalnym żelem do mycia twarzy. Ogólnie to przypadła mi do gustu cała linia Micellair.

Myślę, że wiele z Was polubi żel Nivea. Tym bardziej, że nadaje się do wrażliwej cery.

Komentarze

  1. Jestem właśnie w trakcie testowania i jak na razie jestem zadowolona z działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem co jest w nim profesjonalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wielką ochotę na chusteczki micelarne z tej linii, żel też mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie używałam kosmetyków z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Nivea, dlatego taki żel również chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosuję produktów do twarzy tej marki. Nie sprawdzają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię stosować żele do oczyszczania twarzy, tego jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką żeli do twarzy z pompką, więc chyba poczekam na kolejną propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety nie podpasował za bardzo, za intensywny zapach i te drobinki takie są bo są nic szczególnego nie robią. Z produktem profesjonalnym moim zdaniem nie ma dużo wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podobają się te drobinki w tym żelu. Fajne mają też opakowanie. Lubię czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wielka ochote poznac ten zel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię produkty od Nivea tego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna nie kupuję kosmetyków Nivea. Przestały spełniać dobrze swoją funkcję. Poza tym wybieram raczej naturalne kosmetyki, a im niestety do tego bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię tę markę i często korzystam z ich produktów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty