Kobieco z femmeluxefinery


Lubię zamówienia z femmeluxefinery.co.uk czekam zawsze na nie z niecierpliwością. Za każdym razem jestem ciekawa jak będą wyglądać ciuchy, czy będą pasować. I co kolejnego pojawi się w nowościach. Sklep wyróżnia się asortymentem mega kobiecym, sensualnym i pobudza wyobraźnię. Mi pasują takie ubrania, i dodatkowo cenię sobie wygodę, a większość z nich taka jest. A ci co kochają ekstrawagancję powinni tam zaglądnąć.
A teraz spójrzcie co ciekawego zamówiłam:

Sukienka z dużym dekoltem na zakładkę, w kolorze ciemny beż. Gdybyście decydowali się na tę sukienkę, warto zwrócić uwagę na rozmiar. Mój jest 36 i zawsze przy wyborze tego rozmiaru nie było problemu. Tutaj ledwo w nią weszłam:):)
Sweterkowa długa sukienka, w kolorze cielistym, beżu. Świetna, choć wybrałam opcję na pół, czyli podwijam ją, i robię niby bluzka i spódnica.
Czarna sukienka, jest świetna. Mam taką już beżową. I dlatego zdecydowałam się jeszcze na czarną.
Zielona sukienka, spodziewałam się innego odcienia zielni. Wybrałabym czerwoną. I z rozmiarem też ledwo weszłam. Bez obiadu;/
I na koniec top, z myślą do siateczkowej sukienki z poprzedniego zamówienia.
Jestem ciekawa czy coś szczególnie sie Wam spodobało z tego zamówienia. 

 Inne ciekawe zakładki

Komentarze

  1. Pięknie wygladasz, co byś nie założyła. Sukienki i rajstopki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z dużym dekoltem i na zakładkę skradła moje serce. Lubię ten typ sukienek. Pięknie się prezentujesz we wszystkich stylizacjach :) Sukienki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne mają te sukienki :D Ja teraz zobaczę jakie mają dresy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala ale świetne kiecki... Ta z głębokim dekoltem jest świetna... Ta sexi ale kolor jest spokojny więc tak spokojna tonacja... Dla mnie w sam raz... Jeżeli chodzi o resztę też bardzo ładne. Te zmi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 3 podoba mi się najbardziej, chyba masz osobną garderobę do tych wszystkich sukienek, pięknie leżą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez musze rozejrzec sie za tak pieknymi rajstopami, mega mi sie podobaja i sa bardzo sexy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię oglądać Twoje wpisy ze stylizacjami - zawsze jesteś tak gustownie i kobieco ubrana, że aż zazdroszczę, bo ja w sobie nie mam poczucia stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię nosić sukienki wiosną. Twoje propozycje są rewelacyjne zwłaszcza jasna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Kochana wyglądasz w każdej z nich :) Masz świetną figurę, idealną do takich sukienek :) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle kobiece sukienki!
    Bardzo podoba mi się ta najdłuższa, beżowa (?)
    cudnie wyglądasz we wszystkich, bardzo kobieco :))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te sukienki, żałuję że moja figura się do takich nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie pierwsze dobrze sie prezentują i wyglądają na wygodne w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz wspaniale w każdej z tych sukienek. Do tego jeszcze te oryginalne rajstopy. wyglądasz po prostu jak milion dolarów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czarna sukienka jest fajna :)
    Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarami niektórych sukienek. Loteria.

    OdpowiedzUsuń
  15. No piękna jestes. Kreacje również gustowne i kobiece. Czekam na tę czarną sukienkę teraz 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy wybrałaś. Te sukienki są bardzo kobiece i wspaniale podkreślają Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie najlepsza jest długa, cielista sukienka. Z rajstopami w groszki wygląda mega! W pierwszym zestawieniu, gdy nie jest podwinięta, najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te rajstopy w kropy, wszystkie stylizacje prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię czarny kolor, więc czarna sukienka jest moim wyborem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawe sukienki wybrałaś! podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze super wyglądasz w tych sukienkach i masz piękny kącik do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty