Malowanki po numerach


Jest wiele pomysłów, aby spędzić wolny czas na kwarantannie. A jednym z nich są malowanki. Powiecie, że to banalne, jednak chcę Wam przedstawić trochę inną technikę jak malowanki po numerach na obrazach. 
W znanym i lubianym sklepie Bimago w ofercie pojawiły się właśnie takie nowości

Według mnie to świetna zabawa. Wymaga skupienia, nie myśli się niepotrzebnie o innych zbędnych sprawach. To tak zwany pochłaniacz czasu. To nie tylko świetna zabawa dla dzieci, ale i dla dorosłych, może nawet to czyjeś hobby i fajnie jest do tego wrócić.
Najważniejsze, że nie musiałam się martwić o farby, pędzle i jakie kolory użyć do malowanki. Całość zapewnia sklep.
Każdy kolor farbki jest oznaczony numerem przyporządkowanym do tego na mapie.
Malowanie od lat ma same plusy: uspokaja, rozwija kreatywność i zdolności manualne.
Skończona malowanka jest także uzupełnieniem dekoracji w domu. To nasze małe dzieło dopełnia aranżację każdego wnętrza. Dlatego u nas padło na mapę świata, a do wyboru jest wiele innych i to możecie sobie przejrzeć na stronie bimago.pl
Zestawy do malowania zawierają obraz na płótnie z naniesionymi numerami wraz z kompletem farbek i pędzelków.
Kreatywna zabawa dla dzieci i dorosłych podczas siedzenia w domu, spędzania wolnego czasu, a później jest ciekawą dekoracją.

Co myślicie o takim pomyśle? Zdecydowalibyście się na taki rodzaj malowanki po numerach?

Komentarze

  1. Ale świetna zabawa ! Mega pomysł z takimi malowankami :) muszę takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy miała bym cierpliwość na takie malowanie, napewno pochłania to też sporo czasu którego aktualnie nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie bym się zdecydowała :) Zarówno ja jak i moja córcia, która po mnie odziedziczyła miłość do malarstwa, chętnie byśmy tak spędziły czas :) Muszę koniecznie zajrzeć jakie jeszcze są wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pochłonęła mnie gra na telefonie z malowaniem po numerkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, fajna rzecz :) Tylko skąd mieć tyle czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa - myślę że mój syn byłby zachwycony takim prezentem. Ja czasem maluję na płótnie ale swoje wizje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaa, jako dziecko to byla moja ulubiona forma malowanek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę na stronę i zdecydowanie sprawdzam ofertę! Świetnie to wygląda, a przy okazji ma się zajęcie na kilkanaście godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow t jest super, dla mnie to zajęcie na długie jesienne wieczory, teraz mam masę pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna sprawa, jeśli tylko ma się czas na takie zajęcia. Mi sie osobiście bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdecydowanie nie dla mnie mam zbyt ograniczoną cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie taki malowany samemu obraz nie robi wrażenia i na pewno nie kupowałabym takiego gotowego pakietu do jego wykonania. Nie mam ani czasu, ani cierpliwości, ani warunków.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie to wygląda. Fajne zajęcia na pochmurne dni spędzone w domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to super relaks. Jako dziecko to godzinami siedziałam nad malowankami i puzzlami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zabawa, wciąga. Są aplikacje do generowania takich obrazów ze zdjęć więc można nawet swoje fotki stworzyć

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty