Wiosennie z Bonprix


Po raz kolejny bonprix miło mnie zaskoczyło, ponieważ po raz kolejny moje zamówienie przyszło w tempie błyskawicznym. Obawiałam się, a także obstawiałam, że będzie kompletowane dłużej ze względu na sytuację w kraju, a także czas przedświąteczny. A tutaj niesamowita niespodzianka tuż przed samymi świętami do drzwi zapukał listonosz z reklamówką bonprix. Sklep ostrzega o opóźnieniach, a ja byłam mega zadowolona z szybkości realizacji mojego zamówienia.
Spójrzcie co tym razem zamówiłam. Oczywiście jak zawsze patrzę pod kątem pory roku i tutaj moje zamówienie jest wiosenne, wprowadziłam kilka zmian nie tylko w garderobie swojej szafy, ale i pod względem wystroju domu.

Biała bluzka z koronką + ciekawe rękawy bonprix.pl/bluzki/
Wiosenna sukienka w kwiaty bonprix.pl/sukienki/

Zasłony
Jestem mega zadowolona z zamówienia, wszystko jest w świetnej jakości.
Jak zawsze niezawodne są tutaj firanki i zasłony, polecam wszystkim w koło. Bo obserwując zakładkę „sale” jak i "nowości"może zakupić świetne rzeczy. Tylko trzeba robić to szybko, bo rozchodzą się jak świeże bułeczki.

Jak się Wam podoba moje zamówienie? A wy zamawiacie z bonprix?

Komentarze

  1. cudowne zamówienie ;) Ta sukienka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kwiaty i bluzka bardzo mi się podobają i chętnie sobie zamówię takie :) jeśli możesz podać mi numery produktów to będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest wspaniała, bardzo mi się podoba. Idealna na lato, zwiewna i lekka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie :) Sukienka jest rewelacyjna, uwielbiam takie :) Jak zawsze pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) fajne zamówienie Kochana, lubię robić tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka z drugiego zdjęcia śliczna, ale i zasłony również. Widać, że już tak wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zamówienie, sama lubię tam także zamawiać ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, zastanawiałam się nad firankami z bonprix i jednak sobie zamówię, te w łazience wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze bliżej się przyjrzeć ofercie firanek z Bonprix. Sukieneczka śliczna iście wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz w tej kwiatowej sukience. Widać, że wiosna zagościła u ciebie już na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta krótka firana jest ciekawa! zastanawiałam się nad innym wzorem do chłocpów do pokojów wziać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty