Diamentowa konturówka do oczu black ice Avon


Witajcie

Dzis bardzo chętnie polecę Wam jedna

z najlepszych konturówek Avon to:

Diamentowa konturówka do oczu black ice



- podkresla swietnie oczy
- delikatnie się mieni
- wysuwana bardzo praktyczna, nie trzeba strugac to jest wielki plus
- w rysiku
- bardzo trwała
- mało wydajna, przy czestym uzywaniu szybko schodzi
- miekka
- cięzko się zmywa
- zelowa
- nie podrażnia oczu
- tania w promocji za 10,90
- skala 10/10

tutaj zbliżenie konturówki na rece widac małe błyszczenie,
nie świeci jak choinka nie nie, 

a drugie foto prawie nie ma ostrości na tym, ale lepiej widac te drobinki


jest swietna,
małe info, aby przy wysuwaniu nie wysunąć za duzo
bo mozna ja złamac!


Komentarze

  1. Moja mama jest wielką fanką wysuwanych konturówek z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to napewno ta juz ma:)bo jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy kredka jest porównywalna działaniem do super shocka??

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już taką czarną,zieloną i granatową. Uwielbiam :) szkoda tylko,że tak szybko się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety to jest chyba jej najwieksza wada,
    ale jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz 100% racji, ja także żałuję, że w naszym Avonie nie ma w ofercie mydełek. Ja na pewno kupowałabym jak szalona:) Powiem Ci, że mam manię wkładania mydełek do swojej szafki i dużej szafy i komody. Wtedy na prawdę ładnie pachnie:) Moja mama mnie tego nauczyła:) pozdrawiam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty