Szminka 24k złoto ultra colour rich - kolor golden peach

Witajcie

Szminka 24k złoto szminka ultra colour rich. Posiadam kolor golden peach
Wydaje mi się ze to ładny brzoskwiniowy kolorek,  trochę jak nude prawie, ale robi wielka różnicę:)
- kolor jest mega, na ustach prezentuje się cudownie
- utrzymujecie średnio, jak każda szminka nie ma co się oszukiwać 
(jedzenie czy picie to schodzi)
- drobinki złota cudownie się mienia, 
nawet jak kolor szminki schodzi to te drobinki lekko zostają

Co mogę wam jeszcze powiedzieć o mojej szmince:
- tania nie jest 32zł, trzeba szukać w promocji, bo z promocja 21,90
- nawilża usta bo nie wysychają
- wcale szminki Avonu się nie lamią nie wiem skąd ta pogłoska, 
mam 4 i wszystkie są całe, chociaż przerzucają mi się po torebce
- kolor bardzo ładny
- zapachu nie ma, 
-skala 3/5

myślę, że ten kolor podpasuje nie jeden z was. 
Nie jest za mocny i nadaje się na każde wyjście do każdego stroju::)

Komentarze

  1. Hej ;) nominowałam Cię :) Szczegóły u mnie w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ja też uwielbiam kosmetyki avonu :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://sensesensibility87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także nie rozumiem pogłoski o tym, że szminki avonowskie się łamią i są bardzo miękkie. Osobiście uważam, że szminki avonowskie są po prostu kapitalne, piękne pigmenty, porządne szminki z wyższej półki a ich ceny są porównywalne z cenami sklepowymi jeśli nie tańsze...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty