Incandessence, perceive dew, simpley because, up to you, windscape

Witajcie

dzis druga czesc wody perfumowane i toaletowe, które lubie i uzywam:)

na pierwszym miejscu jak wiecie jest TTA Romantic Voyage
uwielbiam ten zapach, uzywam tlyko na okazje aby był bardziej zaskakujący
niż wszystkie inne

1. Incandessence


- sliczna mocno kwiatowo - slodka woda
- idealna na zimne zimowe dni a nawet deszczowe,
- w zapakowana w pieknym kulistym flakonie
- kobiecy, elegancki zapach mój kolejny ulubiony:)
- chociaż mocny ale nie duszacy to jest plus
- trwałość duza
- często wraca się do tego zapachu po dłuższym nie posiadaniu jego
- ocena 9/10
- i jeszcze plusik za śliczny flakonik
- cena: w zależności od promocji 55zł

2. Perceive dew

- limitowana seria, ale genialna
- zupełnie rozni się od klasyka perceive i bardzo dobrze bo tamtego nie znosze
- zupełnie świeża, rześka woda na wiosnę, lato
- trwałość srednia,
 - moje ulubione w nucie świeżości
- ocena: 9/10
- cena: 50zł ostatnio była promocja za 32,90
polecam polecam

3. Simpley because


-słodka kwiatowa woda, moja ulubiona nuta
- dosyc trwała
- ciekawy flakonik pol okragły pol kwadratowy
- duzo nie można o tej wodzie powiedziec bo to typowy slodziak kwiatowy
- jeśli ktos takie lubi to bez zbędnych slow mu przypadnie do gustu
- cena: ok. 40zł Uwaga kat. 12 będzie za 19,90 wiec warto
- ocena: 7/10

4. Up to you


To typowy ładny zapach
Szczerze powiedziawszy nawet niewiem jak go opisac
-W jego skaldzie jest brzoskwinia, magnolia, drzewa sandałowe
-Nie jest ciezki ani tez lekki typu świeżość rześkość takie posredni
-Sa na pewno owocowe-kwiatowe:)+czuc jakaś gorycz pieprz cos mocnego
-Ale do zniesienia
-Uniwersalny co do wieku
-Trwałość srednia;(
- wyczuwalny z charakterem
- Pozostały na ubraniu utrzymuje się długo, zas na skorze już mniej;(
- Woda idealna dla kobiet które lubia mieszane zapachy z dodatkiem czegos mocnego ciezko opisac czego
- Buteleczka ma fajne jakby wyżłobienie,

5.Windscape

- lekki delikatny zapach na wiosne lato
- swieży, mało kto na niego zwraca uwage a przewaznie po 29,90
- butelka zwykla niczym nie zacheca i może dlatego tak zaniedbany zapach
- trwałość ulotna słaba
- słaba woda choc na upalne lato powiew wiaterku nie przeszkadza
-ocena: 5/10
- lubie ja czasem uzyc, choc mam lepsze ale takze warta uwagi

wiec moja skala ma się tak
na pierwszym miejscu opisywana już wczesniej woda
1.     TTA Romantic Voyage
2.     scentinii rose (tez opisywana wczesniej)
3.     perceive dew
4.     incadessence
5.     simpley because
6.     up to you
7.     widnscape


tutaj jest lepsze pole do popisu:)
czy macie stad ktoras wode?
I tak jak ja lubicie je?
a może bardziej jest tutaj woda, ktroej nie znosicie?

Komentarze

  1. A ja uzywałam kiedyś takiego pewnego zapachu, ale za Chiny nazwy nie pamiętam..zaawsze jak czuję jego zapach to przypopminają mi się czasu gimnazjum/liceum:) taki turkusowy kolor...:P
    zapraszam na nowy post Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moze to klasyczny perceive?chociaz on jest bardziej niebeski

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tą Simply Because :) chociaż uznałam, że narazie nie będę nic kupować a w przyszłości kupię Secret Fantasy. Ona chyba tez taka słodziutka będzie nie? Miałaś ją? Masz jakies porównanie która by była lepsza z tych dwóch?
    Z tych co opisałaś żadnej nie miałam ale miałam zamówienia na Incandessence, kilka razy Windscape (równiez dla mężczyzn) i ostatnio siostra kupiła Up to you ale nawet nie miałam okazji sprawdzić bo wyjechała a mieszka na drugim końcu Polski :(
    I co do Twojego komentarza u mnie: mi się sporo nagromadziło i balsamów i perfumów i teraz silę się żeby to zużyć :( przyzwyczaiłam si już ale na początku ciężko było gdy w katalogu widziałam jakiś perfum w promocyjnej cenie :D oj kusiło.
    I będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że lubie zapachy Avonu to z tych które tu wymieniłaś tylko Incandessence mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mialam sekret fantasy, bo wczesniej za nim kupilam włąsnie simpley because po zapachu kartki stwierdzilam, ze sekret mi nie pasuej i dziwny ma zapach jakis taki nie moj:(
    ale to tlkyo efekt z kartki wiec o tym zapachu nic wiecej nie moge powiedziec sama, ale z opinii innych wiem ze sa slodkei chyba az za slodkie, brak zatyczki dziwnie sie otwiera ale to raczej nie jest wazne(pisze tak abys sie czasem nie zdziwila, jakby cit ak przyszlo)
    moze w przyszlosci go nabede zobacze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja nawet nie wiedziałam, że on bez zatyczki jest (Secret Fantasy) ale racja, na zdjęciach zawsze bez :p właśnie chciałabym coś mocno słodkiego ale to dopiero w przyszłości :) narazie mam do wykończenia Brazil Beat, Bali Blis, Eternal Magic, Passion Dance (kiedyś uwielbiałam a teraz już mi się znudził), Far Away (ta malutka buteleczka :) no i w zapasie Rare Gold stoi. Mam też do sprzedania właśnie TTA Romantic Voyage bo kupiłam w tej internetowej ofercie chyba i teraz jeszcze Treselle Mystiqe wzięłam z demo, też na sprzedaż, albo dla mamy :)
    Czekam na następne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. założyłam tu konto :) (ewula91)
    ja kiedyś uwielbiałam Passion Dance, to była moja pierwsza woda w zasadzie. Ale kiedy to było... :D
    Już jedno TTA RV siostra odkupiła bo tez jej się bardzo spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty