Supertrwały podkład Extra Lasting, ale czy trwały?

 Witajcie 

Nowy katalog 10 kusi nową serią Extra Lasting. Tak nowej serii nie można po prostu opuścić. Ale wam odradzam, warto ja odpuścić. I już pisze dlaczego
Supertrwały podkład EXTRA LASTING
Producent obiecuje:
- krycie
- długotrwały efekt, trwałość do 18 godzin
- komfort
- nawilżenie
- brak błyszczenia skory
ale czy to prawda???

NIE NIE......
- Nie ma żadnego krycia
- trwałość 6 godzin góra, żadne 18 nie prawda
- akurat trafiłam z odpowiednim odcieniem
(natural beige - odpowiednik antystresowego cream)
 i bardzo mnie to cieszy choć to w małym stopniu podniesie ocenę
- nie tworzy maski to jest to
- nie błyszczy się na twarzy
- cena 27,90 dużo za coś czego i tak nie ma
ocena: 5/10

- niestety jest na równi z antystresowym choć tamten bardziej jest rozświetlający a ten nie mogą go używać kobiety, które nie maja problemow z niedoskonałościami. W sumie, które nie maja żadnych problemow, gdyż w takich sytuacjach sprawi się na pewno dobrze.
Nie rozumiem jednego jeśli coś obiecują, że ma być super trwale to dlaczego jest tyle samo trwałe jak inne nawet 8 godzin nie trzyma tylko góra 6

Jeśli chodzi wam o trwałość i krycie możecie się rozczarować, bo tego nie posiada!

Ale dobrze stapia się z cera, nie jest ciężki.

Jednym słowem NIE. Za taka cenę nie! Jestem rozczarowana, zawiedziona;(

Bo miałam nadzieje, że będzie świetny, trwały, kryjący. A tu nic z tych rzeczy.... totalna porażka......do tego jeszcze ZATYKA PORY:(

Próbowałyście już???

Komentarze

  1. twoje opinie są konkretne i rzeczowe, moze pomimo tego, ze do Avon sie zrazilam to dzieki twoim opiniom na cos sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa konsultantka z zamiłowaniem :) Mam swojego faworyta wśród podkładów, ale opinia jak najbardziej zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty