Delia, Cameleo, Aqua Action Natural on your hair, do włosów suchych i suchej skóry głowy.

Suche włosy to zmora jesienno-zimowej aury, choć nie tylko. Wtedy moje włosy potrzebują większej dawki nawilżenia i wtedy pomagają mi chociażby te oto kosmetyki: z serii Cameleo Aqua Action Natural on your hair, do włosów suchych i suchej skóry głowy.
Aqua Action Szampon nawilżający z olejem chia.
Gęsty, żelowy szampon, zamknięty w opakowaniu z funkcjonalną pompką. Dobrze się pieni. Przyjemnie pachnie.
Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy jak i skórę głowy, a co najlepsze faktycznie nawilża włosy. Już po kilku użyciach można zauważyć fantastyczne działanie. Włosy cudownie miękkie, gładkie, pełne blasku. Sypkie, ładnie lśnią, są zdecydowanie nawilżone i odżywione bez obciążenia. To zapewne zasługa oleju Chia. Bardzo spodobał mi się ten efekt.
Kosztuje ok.15zł/200ml

Aqua Action Odżywka nawilżająca
Gęsta, kremowa konsystencja. Łatwo się wchłania.
Odżywka przywraca miękkość włosom, dodaje blasku. Dobrze ułatwia rozczesywanie. Stają się elastyczne i nawilżone. Nie obciąża włosów.
Kosztuje ok.13zł/200ml

Aqua Action, Serum z efektem miękkiego finiszu, na zniszczone końcówki włosów
Małe opakowanie, zawiera 55ml kremowego kosmetyku. Aplikacja za pomocą pompki.
Serum jest rewelacyjne. Uwielbiam je. Jak dla mnie to najlepszy produkt z tej serii. Świetnie wygładza włosy, zmiękcza je. Poprawia wygląd włosów, a także ich końcówek. Dzięki zawartości oleju chia i masła shea zawiera mocne działanie nawilżenia i odżywienia. Bardzo lubię je stosować przed suszeniem włosów. Dodatkowo zabezpiecza moje końcówki przed gorącym powietrzem z suszarki.
Kosztuje ok.13zł/55ml

Aqua Action, Nawilżający spray octowy, Płynna odżywka bez spłukiwania.
W formie płynnej, z opakowaniem w formie spray'u. Zapach na początku trochę octowy, ale szybko znika.
Nie jestem fanką odżywek bez spłukiwania. Tę odżywkę stosowała teściowa, która ma bardzo cienkie i suche włosy, więc odzywka nie obciążyła ich. Przynosiła oczekiwany efekt nawilżenia. Włosy stały się miękkie i gładkie, a także bardzo błyszczące.
Kosztuje ok.14zł/200ml

Aqua Action, Pre-maska, przed myciem włosów.
Kremowa, gęsta konsystencja.
Uwielbiam tego typu maski przed myciem włosów. Jakoś bardziej je wolę niż tradycyjne. Mogę zaraz umyć włosy i nie czuję mocnego obciążenia. Maska bardzo dobrze wygładza, dociąża włosy. Po umyciu wystarczy nałożyć coś lekkiego typu lekka odżywka, czy lekkie serum. Bardzo fajnie działa.
Włosy są cudownie miękkie, wygładzone, elastyczne. Bajecznie nawilżone i odżywione. W dodatku działanie jest natychmiastowe, po pierwszym użyciu. Co ratuje moje włosy w najgorszym wypadku.
Bardzo przyjemna seria do włosów, która dba o codzienną pielęgnację włosów. Zawierają mieszankę łagodnych i naturalnych składników.

Komentarze

  1. Dużo o nich dobrego słyszałam. Chętnie przetestuję je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych produktach. Chętnie wypróbuję.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  3. zarówno mój skalp jak i skóra głowy są bardzo suche, teraz dodatkowo się puszą, to idealna seria dla mnie, chciałabym ją poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej nowej kolekcji do włosów od Delii,ale jestem pewna, że doskonale by się one u mnie sprawdziły. Wygląd zewnętrzny bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo dziewczyn poleca te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moich włosach zestaw mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna seria ! W sumie obie serie z Deli fajnie się u mnie spisują, szczególnie te serum na zniszczone końcówki 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria jest ze mną od miesiąca I bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam okazję przetestować te produkty i naprawdę fajnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria to coś dla mnie. Moja skóra głowy lubi się przesuszać, więc taki zestaw by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią poznam tę serię :) myślę, że się polubimy do tego mają ładną szatę graficzną, miłą dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jest ta seria. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te produkty na liście "do kupienia w przyszłości"

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ta seria kosmetyków do włosów. Mają jeszcze drugą linię też fajną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała kosmetyków z tej serii :) Bardzo lubię maskę keratywnowa z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie ta cała linia.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie tego typu produkty, w sam raz są takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa seria, muszę poszukać w sklepie, uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty