L'biotica, Błyskawicznie regenerująca maska i odmładzające płatki pod oczy ze śluzem ślimaka

Każda wolna chwila to czas na domowe spa. Lubię się odprężyć, odnowić skórę po ciężkim dniu, a te w ostatnim czasie to totalna gonitwa i mam serdecznie dość. W ofercie L'biotica pojawiły się ciekawe nowości ze śluzem ślimaka, więc z chęcią spróbowałam tych rarytasów.

Odmładzające płatki pod oczy
W opakowaniu dostajemy trzy zestawy płatków. Są delikatnie nawilżone, idealnie przylegają do skóry.
Uwielbiam płatki pod oczy, a te ze śluzem ślimaka dają mi przyjemne wygładzenie, a także ukojenie, które potrzebuję po całym dniu. Bardzo pasuje mi efekt jaki otrzymuję. Płatki są hydrożelowe, nadają lekkiego liftingu. Działanie składników aktywnych śluzu ślimaka i kwasu hialuronowego bardzo szybko przywraca skórze promienny wygląd. Warto je stosować 1-2 w tygodniu, aby zapewnić swojej skórze przyjemną gładkość i ładny wygląd. Bo dostarczaą jej także nawilżenia i zostawiają skórę napiętą i elastyczną.
Przyjemnie się je stosuje, bo nie uciekają ze skóry. Między czasie można robić coś innego, a one sobie pracują i działają wspaniale na skórę. Przynoszą mi wielką ulgę. Szkoda, że opakowanie nie zawiera większej ilości. A tak trzeba zrobić zapas, aby rozpieszczać skórę pod oczami.

Maska ze śluzem ślimaka
Duża maska z otworami, a jednak pasuje dobrze. Opakowanie zawiera jedną maskę na tkaninie, bardzo dobrze nasączoną, wręcz ociekającą składnikami aktywnymi. Przyjemnie pachnie.

Maska ze śluzem ślimaka to profesjonalny zabieg w domowym zaciszu. I tak właśnie poczułam się wyjątkowa i pełna swobody w domu. Natychmiastowo regeneruje skórę, cudownie nawilża, wygładza i uelastycznia. Bardzo spodobał mi się efekt na skórze. Normalnie można stwierdzić, że gładka jak pupcia niemowlęcia.
Maska zawiera śluz ślimaka, który bogaty jest w naturalny kolagen, elastynę, alantoinę i witaminy.
Na efekt nie trzeba długo czekać, już po pierwszym użyciu można zauważyć znaczące zmiany, które głęboko wniknęły w warstwy skóry i nadały jej dogłębnego nawilżenia, wygładzenia i zregenerowania. 

Zdecydowanie warto w ten sposób rozpieszczać skórę. Ponieść się totalnej rozkoszy relaksu w domowym zaciszu. A przy okazji odmłodzić, nadać jej promiennego wyglądu w codziennej pielęgnacji.

Komentarze

  1. Bardzo lubię maseczki w płacicie. A te płatki pod oczy również chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie z innej beczki- gdzie kupiłaś takie piękne poduszki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie warto I ja na pewno zrobię to przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw by mi się spodobał, kocham płatki pod oczy i właściwie zawsze dają u mnie widoczne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie, z chęcią po maskę sięgnę te w płatach są najlepsze :) ciekawe jak te płatki by się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiele pochlebnych opinii słyszałam na ich temat, w końcu sama muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te płatki :) To mój zdecydowany hit z tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie te maseczki ;) dobrze sie sprawdzaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich kosmetyki do włosów, a te płatki pod oczy mam chyba w swojej "maseczkowej szufladzie" - koniecznie muszę po nie sięgnąć dzisiaj wieczorem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie testowałam płatków pod oczy, muszę je sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą markę a te płatki pod oczy to bym chciała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam płatki pod oczy na wieczór, z resztą podobnie jak moja mama. Jestem przekonana, że byłaby z nich zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te płatki pod oczy byłyby idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co ze śluzem ślimaka biorę w ciemno bo wiem, że się sprawdzi. Jeśli chodzi o markę to uwielbiam ich produkty - nigdy się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe wydają sie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam od nich maski do włosów w czepku, ale chętnie i te produkty poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty