Kalendarz adwentowy wg pomysłu czwarta strona

W tamtym roku marzyłam o kalendarzu kosmetycznym, a w tym dostałam, aż dwa, a raczej trzy. Oczywiście trzech różnych firm. Oprócz kosmetycznego wpadł mi jeszcze taki od wydawnictwa książkowy bardziej lifestyle. I zanim pokażę Wam kosmetyczne, chcę te chwile uwiecznić na dłużej. Codziennie na instagramie razem otwieraliśmy (choć nie wszyscy pewnie widzieli) kolejne okienka, a filmiki tam zniknęły. Dlatego tutaj chcę, aby były widoczne na dłużej. Zobaczcie jak to było pięknie zapakowane, wykombinowane. Wspaniały pomysł miały dziewczyny z wydawnictwa czwarta strona. Brawo Wy!


Codzienne otwieranie okienka było cudownym przeżyciem i zastanawianiem się, a raczej obstawianiem co jest w następnym. Magiczne oczekiwania na święta, które bardzo szybko przyszły. Tak szczerze to nie zdążyłam się tym czasem nacieszyć. Mam nadzieję, że za rok będzie spokojniej i wolniej. Tym bardziej, że grudzień był tak intensywny w pracy fizycznej, bo jak kojarzycie jestem na etapie wykończania domu. Trudny czas, wszystko się zbiegło w jedno. Tu budowa tu zdjęcia. Sprzątanie w domu, sprzątanie na budowie. Jazda tam i wewte. A na sam koniec chłopaki się rozchorowały, aparat zdechł, komputer szwankuje. Jej jednak nieszczęścia chodzą parami. Do tego depresja i presja z braku aparatu. A słońca na horyzoncie nie widać po burzy;/ Jestem kłębkiem nerwów i mam serdecznie dość! Tak źle nie było od dawna. Chyba zawału dostanę!
Dobra zobaczcie jak wyglądał każdy dzień!
Bo prócz książek z wydawnictwa znalazły się tam także inne rzeczy, które są przydatne przy nich. Zobaczcie jakie:
Dzień 1: Gabriela Gargaś "Magia grudniowej nocy" Mój patronat. Cudowna opowieść
Dzień 2: Herbatka
Dzień 3: Natalia Sońska " Uwierz w miłość Calineczko Mój patronat. Kolejna świetna historia!

Dzień 4: Kubek ręcznie malowany
 
Dzień 5: Książka "O pisaniu" Remigiusz Mróz
Dzień 6: Coś dla dzieci. Gra planszowa
Dzień 7: Gabriela Gargaś " Planner taki jak ty"
Dzień 8: Ręcznie robiona biżuteria
Dzień 9: Agata Przybyłek "Siedem cudów"
Dzień 10: świąteczne skarpetki (stopki)
Dzień 11: Karolina Wilczyńska "Spełnione życzenia"
Dzień 12: Drewniana zakładka
Dzień 13: Agnieszka Olejnik "Randka Pod Jemiołą"
Dzień 14: Foremka do pierniczków
Dzień 15:Joanna Szarańska "Anioł na śniegu"
Dzień 16:Vianek, Pomadka ochronna do ust
Dzień 17: Książka "Pod włos"
Dzień 18: Fragmenty książek na CD + Magnetyczna zakładka
Dzień 19: Wierzbiciki & Schmidt, Esencja do włosów
Dzień 20: Vianek, Peeling do ciała
Dzień 21: Miód
Dzień 22: Świąteczna poduszka
Dzień 23:Włóczka
 Dzień 24: Aż trzy prezenciki: Karma dla psa, dla kota i zabawka dla pupila
 Można by rzecz, że to kalendarz był dla każdego domownika. Jak widać nawet dla naszych pupili, domowych zwierzątek, które przecież każdego dnia sa tak samo dla nas ważne jak rodzina.
Coś czuję, że gdyby wydawnictwo podjęło się sprzedaży Byłyby to najbardziej sprzedawany kalendarz adwentowy w tym roku. No po prostu Bestseller! 
To był cudowny czas!

Komentarze

  1. Bardzo pomyslowy i fajnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To najlepszy kalendarz adwentowy jaki widziałam. Ale się postarali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ten kto wpadł na ten pomysł jest geniuszem. Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję kupić jakąś książkę Remigiusza Mroza i sama przekonać się co do jego talentu pisarskiego :) Świetna zawartość kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, taki kalendarz adwentowy to naprawdę coś, jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowości . świetne książki i inne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kalendarz to super sprawa 😊 ja też bardzo lubię książki tego wydawnictwa 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiego kalendarza cieszyłabym się najbardziej na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, rewelacja, fantastyczny kalendarz i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kalendarz. Takie kreatywne kalendarze są o wiele lepsze niż drogeryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny kalendarz! Czwarta strona nie poszła na łatwiznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał super widać ze ktoś się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudny! Zazdroszcze tym, którzy go dostali :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kalendarz był rewelacyjny.Sama chciałabym taki mieć. Jest lepszy niż jakikolwiek kostyczny kalendarz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty