Kalendarz adwentowy Avon

A teraz zapraszam na obiecany post z kalendarzem adwentowym proponowanym przez Avon, 24 Days of Beauty. Cudownie zapakowane z gustem i stylem. Znalazło się tutaj kilka naprawdę ciekawych kosmetyków, a w tym perfumetki i inne ulubione pewniaki.
Dzień 1: Lakier do paznokci Roses Are Red
Dzień 2: Lakier do paznokci Wine And Dine Me
Dzień 3: Lakier do paznokci Disco Diva
Dzień 4: Krem do pielęgnacji skórek z Witaminą E
Dzień 5: Próbka matowa szminka True Colour
Dzień 6: Próbka matowa szminka True Colour
Dzień 7: Błyszczyk do ust Watermelon Pop
Dzień 8: Pomadka ochronna
Dzień 9: Matowa szminka w płynie, Pinking about you
Dzień 10: Tusz do rzęs Ultra True Volum
Dzień 11: Konturówka do oczu, Balckest Black
Dzień 12: Konturówka do oczu, starry night
Dzień 13: Kremowy cień do brwi w słoiczku
Dzień 14: Pędzelek i szczoteczka do brwi
Dzień 15: Roletka Little Balck Dress
Dzień 16: Perfumetka Attraction Rush
Dzień 17: Roletka For Away
Dzień 18: Perfumetka Eve Confidence
Dzień 19: Anew, Krem na dzień dobry „ perfekcyjna skóra” Spf 25
Dzień 20: Planet Spa, Odżywczy krem do rąk z afrykańskim masłem shea
Dzień 21: Planet Spa, Wygładzający żel pod oczy z ekstraktem alg
Dzień 22: Próbka, Anew Clinical, Detoksykująca maska do twarzy z antyoksydantami
 Dzień 23: Próbka, Kuracja dodająca objętość i zagęszczająca włosy.
Dzień 24: Próbka, Regenerujący eliksir do twarzy
Całość bardzo mi się podoba. Choć te trzy ostatnie dni troszkę mnie zawiodły. Tam zdecydowanie powinno się znaleźć coś innego bardziej wartościowego niż same saszetki/próbki ;/ A szczególnie w dniu 24. Powinna być petarda.
Cudownie było odkrywać kolejne okienka. I nie zrobiłam tego jednego dnia jak inni, a wyczekiwałam każdego. Bardziej cieszyło. A i fakt szybciej zleciało do świąt.
cena: 149,99zł

Komentarze

  1. Oglądałam na Twoim Instagramie każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonany ladnie ale za duzo malych probek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, próbki kremów słabo, powinno być coś extra na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten kalendarz z Avonu. Bardzo fajne kosmetyki się w nim znalazły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zawartosc, ale cena bez promocji troche odstraszajaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się kalendarz adwentowy z kosmetykami. Może w przyszłym roku się uda taki dostać.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku nie skusiłam się na żaden kalendarz. W sumie miałam na oku kilka, ale cena była zbyt wygórowana :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zawartość jest ciekawa ale próbek nie powinno być w żadnym kalendarzu tylko co najwyżej mini produkty. saszetki to za mało. ładne lakiery Ci się trafiły

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku otwierałam kalendarz z Delia i naprawdę super sprawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkim fajna zawartość tego kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zawartość, choć szkoda, że tyle było próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość bardzo fajna, chociaż lepiej byłoby znaleźć same pełnowymiarowe produkty, a nie próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam kalendarz miał dużo fajnych produktów, ale... te próbki na koniec były słabe. Poza tym, bardziej bym to wymieszała. 3 lakiery, 3 próbki, 3 perfumetki - wszystko jedno po drugim.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie zawartość taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość całkiem fajna jak na taki kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajna zawartosc :) jedynie próbki by mi nie odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że zawartość jest również całkiem fajna, choć myśl, że mogłoby być mniej lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa zawartość kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty