Replay, SuperNova Stone for Her

Moja ulubiona kategoria zapachowa perfum to nuty owocowo-kwiatowe tzw. pewniaki, które zazwyczaj mi się podobają, nie duszą i otaczają przyjazną dla środowiska wonią. Nikogo przy okazji nie obrzydzę haha:)
Już sam flakonik bardzo zaciekawia, intryguje. To kształt kamienia, nawet w dotyku można poczuć jego szorstkość.
Zapach to czysta magia. Jeśli jesteście fankami takich samych kategorii zapachowych, myślę, że się Wam spodoba.
Zaskakujące jest to, że woda posiada piżmo, ambrę i drzewo sandałowe, które niezbyt bardzo mi pasuje. Jednak jest to na tyle silne połączone z zresztą nut owocowych i przyćmiewa jego mocne strony.

Nuty zapachowe: jabłko i nuty wodne
nuty serca: ylang-ylang, róża, gardenia i nuty owocowe.
Nuty bazy: drzewo sandałowe, piżmo i ambra.
Po opisie tych nut zapachowych nie wiem czy bym się zdecydowała na zakup, szczerze to nic mi to nie mówi. Dopiero zapach otwiera mi oczy na to co w sobie skrywa, a skrywa same cuda. Warto wcześniej poznać zapach i przekonać się samemu.
Zapach olśniewa, oddaje pewności siebie, kokieterii. Oczarowuje i zachęca, pokochałam od od pierwszego spotkania z moją skórą. Nie poczułam duszności, nic mnie nie gryzło w gardło przez ten czas. A później ręka na toaletce sama kierowała się w po ten zapach. Miałam pewność, że nie zawiedzie mnie w żadnej materii. Silny i zmysłowy zapach, który otacza swoją tajemniczością. Bardzo kobiecy i zmysłowy. Słodki, jednak z poczuciem lekkiej świeżości.
Bardzo trwały 5-6 godzin wyczuwam, a później skóra, włosy i wszystko czego zapach „dotknął” zostaje na długo, bardzo długo do kolejnego mycia lub prania.

Uwielbiam ten zapach, nie spodziewałam się, że mnie tak zauroczy! Wspaniały!

Cena perfumy to ok.60-70zł/30ml Można dostać w drogeriach Hebe hebe.pl

Komentarze

  1. Zapachu nie znam ale flakonik ma piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zaskoczyło, że tej ambry drzewa sandałowego i piżma nie czuć tu tak, żeby drażniło - też nie cierpię ich w nutach perfum. Bardzo polubiłam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachu nie znam, ale buteleczka bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem. Bardzo podoba mi się flakonik. Jestem ogromnie ciekawa zawartości, więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach jabłka, więc na pewno by mi się spodobały te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ma flakon . Uwielbiam takie buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi super, pewnie każdej z nas zapach by się spodobał, flakon wygląda bardzo ciekawie jak bryłka soli czy kryształ nieoszlifowany

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego zapachu, ale coś czuję że są to moje zapachy :) zresztą buteleczka też jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio ten zapach na Ig i sam flakonik bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Buteleczkę ma przepiękną :) Ja też zupełnie się nie znam na opisach zapachów, muszę powąchac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te perfumy wyglądają przepięknie i na pewno równie bosko pachną. Nie pogardziłabym takim upominkiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty