Avon, Zmysłowa linia Encanto Irresistible

Avon już wiele razy zaskoczył, i nadal to robi. Spójrzcie co posiada w swojej ofercie. To nowa seria Avon Encanto Irresistible. To totalnie kobieca, pełna zmysłów, otulająca seria dla kobiet, gdzie przewagą są słodkie, mega kwiatowe nuty malin, świeżej frezji i słodkiego heliotropu.
Z natury jestem romantyczką i zdecydowanie ten zestaw zapachu do mnie pasuje. Odzwierciedla moja słodką naturę, czasem nawet mdli. Ta linia jest dla mnie stworzona. Zmysłowa, bardzo fascynująca, wyjątkowa, która zapewnia uwodzicielskie doznanie.
Linia zawiera 5 luksusowych kosmetyków: wygładzający olejek do ciała, perfumowany balsam, nawilżający krem do rąk, zapachowa mgiełka i woda perfumowana. Z takim zestawem nikt nie posądzi Avon, że coś jest nie trwałe. Kocham wody perfumowane tej marki i jest naprawdę różnie z trwałością. Jednak tak połączony element otulającego zapachu z pielęgnacja sprawia, że podbijamy jego bogaty zapach. To naprawdę czysta przyjemność tak słodkiego i świeżego zapachu zarazem.
 Woda perfumowana
Piękny słodki, kobiecy i zmysłowy flakon. Bajeczny zapach. Woda długo się utrzymuje na skórze, a wraz z balsamem jeszcze dłużej. Pomaga zachować zapach na dłużej. Nawet wtedy gdy go nie czuję, jest on delikatny i na skórze i podczas większej siły przejścia, lub wiatru uwalnia się.

Zapachowa mgiełka
to lżejsza wersja wody, takie same nuty, jednak o subtelnej barwie, które idealnie nadają się na letnie dni - nie duszą, a jednak otaczają nas słodkością, subtelnością. Skóra przyjemnie pachnie. Warto mieć zawsze przy sobie. Tym bardziej, że utrzymuje się 3-4 godziny.

Perfumowany balsam.
Kremowy, lekki balsam. Dobrze i szybko się wchłania. Nie zostawia na skórze tłustej warstwy. Pachnie bardzo silnie jak w przypadku wody, a wraz z nią tworzy mocny duet, który podobija zapach. Dzięki czemu mogę dłużej się nim cieszyć.
Oprócz tego, że jest to perfumowana wersja kosmetyku to również działa na skórę pielęgnacyjnie nawilża ją. Nie jest to mocne nawilżenie, ale na tyle wystarczające, aby zapewnić skórze pewien rodzaj komfortu. Skóra nie jest wysuszona, ani ściągnięta wręcz przeciwnie czuje się swobodnie i dobrze. Czasem nie mogę się przyzwyczaić, że skóra tak intensywnie pachnie, ale podoba mi się to, gdy chcę właśnie aby była mocno pachnąca.

Wygładzający olejek do ciała
Posiada bezbarwną konsystencję, która wcale nie jest tak mocno tłusta jakby się wydawało i jakby się spodziewało na olejek. Mozna go stosować na suchą bądź mokrą skórę. Preferują na mokrą pod prysznic. Rewelacyjna sprawa. Skóra mocno wygładzona, aksamitnie miękka, przyjemnie nawilżona i zmysłowo pachnąca.

Nawilżający krem do rąk
Uwielbiam takie mini tubki, i w dodatku w takim opakowaniu, które mogę zabrać ze sobą wszędzie. Poręczne i funkcjonalne. Krem do rąk posiada kremową konsystencję, która szybko się wchłania do matu. Skóra momentalnie bajecznie i zmysłowo pachnie malinami i frezją. Natychmiastowo też można odczuć satynową gładkość i miękkość skóry. A ponadto krem dobrze nawilża, nie klei się, więc to same plusy. Uwielbiam go!
W zestawie, który widzicie na zdjęciach mam jeszcze słynny roll-on – masażer do twarzy. To wałeczek z jadeitu idealnie się sprawdza do masażu twarzy, a mi szczególnie pod oczy, gdy jest mega zimny wyciągnięty wprost z lodówki. To zimno powoduje,że skóra pod oczami staje się wypoczęta i znikają opuchnięcia pod oczami. Dla mnie niesamowity relaks!

Jeśli kochacie słodkie typowe kwiatowo, owocowe zapachy bez mocnych dodatków to właśnie będzie idealna seria dla Was! Ja jestem zakochana po uszy w linii Zmysłowej!
Encanto Irresistible. Dodam, że jest jeszcze druga wersja turkusowa Fascinating.

Komentarze

  1. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu na żywo. Zestaw prezentuje się fenomenalnie - przepiekny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama osobiście, takich zapachów nie trawię w perfumach. Ale np w żelach pod prysznic i balsamach kocham. Co do frezji w perfumach, nie trawię tego zapachu bo zaraz mnie po nim głowa boli. Ale wiem komu ta cała linia przypadnie do gustu :) I pomysł na prezent już mam! Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapachy z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw idealny na prezent jestem ciekawa jak pachnie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie właśnie bardziej interesuje ta niebieska linia :) Ciekawe, jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie ten zestaw się prezentuje :) jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie zapakowane kosmetyki, sama chciałabym mieć je w swojej kolekcji i poznać zapachy. zestaw idealny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny i stylowy jest ten box.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nic nie miałam od Avon a bardzo lubią tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszą naprawde fajnie pachnieć te mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam na isntagramie tą paczuszkę od Avon, od razu mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super prezentuje się ten zestaw, ale z uwagi na dosyć słodkie nuty raczej byłby dla mnie zbyt odurzający

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten zestawik :) Podoba mi się zapach tej linii kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Caly zestaw prezentuje sie naprawde bardzo zachecajaco i letnio :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak słodkie zapachy to jest to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pogardziłabym taką paczuszką. U kogoś widziałam takie niebieskie wersje.

    OdpowiedzUsuń
  17. To wszystko wygląda przepięknie! Marzy mi się taki zestaw, zapach w 100% idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza przesyłka, aż chce się sięgnąć po te słodkie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw wygląda na prawdę imponująco. Nie pogardziłabym takim upominkiem. Balsam do ciała z przyjemnością bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda ten zestaw. Wygląda na spoko opcje na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo zmysłowa i piękna linia ;) już ją mam u siebie i używam :D też mam ten roll-on, super się sprawdza! ciesze się, że zdecydowałam się zostać konsultantką https://start.avonpolska.pl/pierwsza-rejestracja i mogę sobie czasem wyhaczyć takie perełki taniej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty