Bi-es, Barbie Iconic 60's X, Love WhoYou Are

Wiecie, że Barbie ma już 60 lat! W tym roku obchodzi swój wielki jubileusz. A Bi-ES przygotowało z tej okazji kolekcję kultowej lalki, w przedziale na dekady.
"Barbie lat 60-tych miała niespotykany dotychczas wyraz twarzy, dyskretny makijaż, prawdziwe rzęsy i błyszczące, gładkie włosy. Na początku lat 60 –tych w modzie królowały barwne ubrania, minispódniczki, trapezowe sukienki i sztuczne rzęsy. Drugiej połowie dekady przewodziła wolna miłość do stylu i mody. Te radosne lata, świętujemy swobodnymi, owocowo-kwiatowymi kompozycjami perfum, mgiełki oraz żelu pod prysznic."
Mój zapach to moc pomarańczy z goździkami. Zapach idealny na jesień/zima, który otuli nas, przywoła miłe świąteczne wspomnienia. Dużo w nich pomarańczy i goździków. To faktycznie słodkie owocowe-kwiatowe nuty, obok których nie można przejść obojętnie.
Bardzo lubię takie zestawy, dzięki którym można podbić zapach. Mimo, iż zapach żelu jest ulotny na skórze to podczas kąpieli wytwarza świetną odprężająca wręcz energetyzująca woń. A dopiero lekka mgiełka lub perfum pomoże na dłużej zachować go.

Żel pod prysznic. Dostajemy w standardowej butli 200ml. Zawiera średnio gęsty, ale dobrze pieniący się żel. Tworzy przyjemną pianę.
Żel oczyszcza, cudownie pachnie. Zachwyca swoja pianą. Lubię go, bo otrzymuje to co lubię w żelach. W dodatku fajna grafika lat 60-tych. Kosztuje 12zł i warto wypróbować.

Mgiełka to delikatna wersja pefrum. Jednak zapach jest na tyle mocny, że i mgiełka potrafi utrzymywać się długo. Mgiełka ma pojemność 150ml i kosztuje gorsze jak żel, czyli 15zł.
Perfuma posiada najbardziej mocną intensywna i perfumowana woń. Dość długo się utrzymuje na skórze. I tutaj mam wrażenie, że bardzo długo.
Jest o pojemności 50ml, kosztuje 27zł
Takie zestawy to idealny pomysł na prezent. Takiej ikonie nie można odmówić!

Wszystkie serie Bi-es Barbie można podejrzeć, a nawet kupić w sklep.bi-es.eu

Komentarze

  1. Widziałam na instagramie tą linię i jestem mocno zaiekawiona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę. Uwielbiam lalki Barbie. Myślę, że ta kolekcja to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra zestaw, jestem ciekawa zapachu, nie wiedziałam, że Bi-es wprowadziło taką nowość

    OdpowiedzUsuń
  5. już od jakiegoś czasu słychać było o tej kolekcji ;) super pomysł by stworzyć taką właśnie linię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że ten zapach z pewnością by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańcz z goździkami,wow! musi pachnieć mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jakie fajne flakoniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw typowy dla Barbie :) Każda z nas ma do niej sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią powąchałabym na żywo, buteleczki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale super! Chętnie bym zobaczyła jak pachną te kosmetyk. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro żel oczyszcza, cudownie pachnie i nie wiele kosztuje to chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, nie widziałam jeszcze nigdzie w sklepach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty