BasicLab, ESTETICUS, Kuracje przeciwzmarszczkowe pod oczy i do twarzy.

Do tej pory Basic Lab znane było z odżywek i szamponów. Jednak z biegiem czasu ich oferta dermokosmetyków powiększa się. Tym razem możemy poznać serię ESTETICTUS czyli kuracje przeciwzmarszczkowe. „oparte na 3 efektywnych postaciach wit.C: Ascorbic Acid, Ascorbyl Glucoside, Ascorbyl Tetraisopalmitate, kwasie ferulowym, naturalnej wit.E oraz peptydach dedykowana różnym potrzebom skóry. Kuracje nie tylko wspomagają walkę z procesem starzenia się skóry, ale również niosą ze sobą dodatkowe benefity wynikające z wszechstronnego działania wit.C w połączeniu z kwasem ferulowym i wit.E.”
Kuracje dostępne są w dwóch pojemnościach 15 ml i 30ml.
Moje pojemności to 15ml

Najbardziej ciekawiła mnie kuracja pod oczy nawilżenie i ujędrnienie.
Kuracja aplikowana jest za pomocą szklanej pipety, w szklanym też opakowaniu. Zawiera mętną w formie jakby wody konsystencję, rzadką, ale nie mega wodnistą. Producent mówi tu o żelowej konsystencji jednak jak dla mnie jest jak rozrzedzony żel. Ale nie sprawia to żadnego problemu podczas stosowania. Szybko się wchłania do matu. Nie klei się i nie lepi. Nie posiada też zapachu co jest mega ważne jak dla mnie pod oczy.
Kuracja przeciwzmarszczkowa zaskoczyła mnie w pierwszej kolejności brakiem zapachu, który wychodzi na plus i brakiem podrażnienia spojówek. Nawet jak po aplikacji po zatarciu oka kosmetyk dostanie się do spojówek to nie podrażnia, nie wywołuje swędzenia czy łez. Bardzo istotny aspekt.
Ponadto kuracja bardzo dobrze ujędrnia, nawilża skórę po oczami. Nie czuję ściągnięcia skóry. I co najważniejsze pomaga zniwelować opuchnięcia pod oczami. Ostatnio po przebudzeniu mam z tym problem. Pod prawym okiem tworzy mi się taka „poduszeczka” i dopiero obmycie twarzy lodowatą wodą i nałożenie kremu pod oczy pozwala zlikwidować problem. Boże starość nie radość, nic już nie pomoże na pewne dolegliwości. Jednak dobrze, że chociaż w taki sposób mogę sobie pomóc. Ogólnie skóra pod oczami jest dopieszczona. Fajnie, że się nie roluje to nakładam pod make up. Spodziewała się większego ujędrnienia, jednak nie jest tak źle. Mogło być gorzej. Najbardziej cieszy mnie, że sobie radzi z obrzękami i zasinieniami, bo jednak fajnie rozjaśnia skórę. Skóra nawilżona, ujędrniona i pełna blasku.
Koszt tej kuracji pod oczy to ok.56zł/15ml

Kuracja przeciwzmarszczkowa odżywienie i wygładzenie. Również aplikacja za pomocą pipety. Konsystencja już znacząco się różni. Tutaj mamy bardziej gęstą formę (jednak nie tak mocno gęstą jak w przypadku kremu), która posiada żółte zabarwienie o oleistej konsystencji. Jest to lekki olejek- bez obaw. 
Po nałożeniu na skórę czuć jego treściwe działanie mocnego nawilżenia. Na szczęście olejek nie jest długo tłusty na skórze fajnie się wchłania. I tutaj już ta kuracja posiada zapach takiego typowego naturalnego olejku.
Zapach po chwili zanika, więc nie jest to żaden problem.
Kuracja przeciwzmarszczkowa odżywienie i wygładzenie w bardzo szybki sposób nawilża skórę i wygładza ją. Przynosi ukojenie suchej skórze. Bardzo fajnie przywraca elastyczność skóry. Chroni, a przede wszystkim regeneruje.

Koszt kuracji przeciwzmarszczkowej odżywienie i wygładzenie to ok.36zł/15ml
Oba produkty są bez parabenów, silikonu, glikolu propylenowego, phenoxyethanolu. Hipoalergicznie - odpowiednie dla skóry wrażliwej. Do stosowania na dzień i na noc.

Komentarze

  1. Właśnie! Tą markę znam tylko od strony szamponów i odżywek, bardzo dobrze że rozszerzają swą ofertę. No i kusisz! Szczególnie że ostatnio szukam takich produktów, jak kuracje pod oczy itp. Bo to co znajduje się w sklepach, jest do D...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Basic Lab znam jedynie szampon i odżywkę do włosów oraz kulkę pod pachy. Od pewneg czasu jednak zastanawiam się nad zamwieniem czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy ale myślę że to czas by zainwestować w taka kurację.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe produkty, chętnie je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście , starość nie radość dlatego od wielu lat używam kosmetyków przeciw pierwszym zmarszczkom i nie jest źle. nie znam zupełnie produktów Basic Lab do włosów ani do pielęgnacji skóry twarzy ale chciałabym je poznać

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę ze już czas rozejrzeć się za takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuracja pod oczy mnie zainteresowała. Nie miałam jeszcze nic od nich a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zdążyłam się jeszcze z nimi zapoznac. wyglądają bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon i odzywkę od tej firmy miałam i były świetnie ;) ciekawe jak z nowymi kosmetykami, pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta marka kojarzy mi się głównie z produktami do włosów :D Nie wiedziałam, że ma też takie kuracje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O mysle ze to cos dla mnie, musze im sie blizej przyjrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że ich kosmetyki są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Obecnie używam ich szampon i odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam nawet, że ta marka ma takie produkty do pielegnacji twarzy! Super, bardzo lubię ich kosmetyki do włosów, więc na pewno sięgnę i po te :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kuracje pod oczy bardzo fajnie działają, nawilżają i mam zaufanie do marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pewna, że taka kuracja ma wspaniały wpływ na skórę. Jestem przekonana, że moja mama byłaby nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że marka sie rozwija, i dobrze! Kuracje pod oczy będę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty