Bielenda, Miód Manuka maseczka do twarzy i serum

Aktywny miód to światowy trend i wcale się nie dziwię przecież to bogactwo właściwości odżywczych i regenerujących skierowane do suchej i wrażliwej cery. „Innowacyjne receptury bazują na miodzie manuka oraz mleczku pszczelim”. Jak przejść obojętnie obok takich dobroci? Po prostu się nie da. Nawet i dobrze, bo warto dać swojej skórze taki dobrobyt.
W skład serii Manuka Honey Nutri Eliksir Bielenda wchodzi 5 kosmetyków. A u mnie możecie poznać maseczkę i świetne serum.
Odżywczo-nawilżająca maseczka
Kremowa, o pięknej pastelowej żółtej barwie konsystencja. Łatwo się nakłada, przyjemnie pachnie. Jest to słodki zapach, wyczuwam delikatnie miód, ale także można poczuć coś jeszcze. Nie jestem do końca pewna co to za piękny zapach. Ale jest mega relaksujący.

Odżywczo-nawilżająca maseczka zdecydowanie poprawia wygląd skóry. Optymalnie nawilża skórę, odżywia i regeneruje. Przynosi ukojenie przy suchej skórze, szybko poprawia ten nie przyjemny stan. Skóra staje się miękka, gładka i przyjemna w dotyku.

Myślę, że jeszcze wrócę do tej maski. Zrobiła na mnie dobre wrażenie. Tym bardziej, że efekt nawilżenia można odczuć na dłużej.

Odżywczo-nawilżające serum na dzień/na noc
Serum otrzymujemy w szklanym słoiczku z pompką. Posiada rzadką, wręcz wodnistą konsystencję o żółtym zabarwieniu. Wprawdzie po aplikacji na palce (przed rozsmarowaniem) na twarzy widać przeźroczystą konsystencję, a w niej pełno żółtych pigmentów/drobinek miodu, co producent opisał jako „mikrokapsułki, które po pęknięciu na skórze uwalniają swoją odżywczą moc”. 
Po rozprowadzeniu serum na twarzy nie odczujemy tłustej, ani lepkiej warstwy. O nie!konsystencja jest fantastyczna, bo nie klei się i nie lepi, a w dodatku szybko wchłania do matu! Rewelacyjna! Na skórze można odczuć cudowną satynową miękkość i gładkość. Nadaje się pod makijaż.
Zapach serum jest wprawdzie taki sam jak w przypadku maseczki, jednak bardziej subtelniejsze. Maska jest intensywniejsza, ale to i dobrze, bo nie lubię zbyt mocnego zapachu przy tego typu kosmetykach.
Serum na dzień/na noc odżywczo-nawilżające totalnie mnie zaskoczyło. To, że posiada w sobie miód nie oznacza, że będzie się kleić, wręcz przeciwnie jest tak skonstruowane, że zachwyci większą ilość kobiet.
Fanatycznie nawilża i odżywia. Ogólnie to uwielbiam swoją skórę po nim. Jest mega miękka i gładka. To zdecydowanie odpowiednie serum do mojej skóry. W dodatku nie podrażnia i nie uczula.
Jedyne do czego mogę się przyczepić, to, że nie jest to serum na noc. Ponieważ jest zbyt delikatne. A jak ktoś lubi mocne i treściwsze kosmetyki na noc to może być troszkę nie tyle co zaskoczony, ale zawiedziony. Bardziej jest to serum na dzień. Tak przynajmniej sprawdza się u mnie.
Kosmetyki z miodem manuka Bielenda znajdziecie w drogeriach Rossmann.

Komentarze

  1. chwiałabym poznać to serum, mam słabość do miodowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej serii ale kusi swoim wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kusi mnie ta seria, uwielbiam miodowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o ta maseczka mnie zaciekawiła, chętnie ostatnio nakładam maseczki, muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No chce się to zjeść bardzo fajna seria.

    OdpowiedzUsuń
  6. musze przyznać, ze chętnie bym poznała :d Ostatnio zrobiłąm sobie maskę z miodem i zrobiła na mnei super wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam żadnego serum z Bielendy. Chętnie kupię sobie to z miodem, tym bardziej, że skóra nie jest po nim lepka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podejrzewam, że musi bardzo ładnie pachnieć ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że marka wypuściła taką serię. Jak tylko będę w Polsce musze poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki godne przetestowania i jak najbardziej do mnie przemawiają ! http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna seria - jestem jej ciekawa, chociaż moja cera różnie reaguje na kosmetyki z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na to serum na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam z tej serii żel do mycia twarzy, bardzo przyjemny, teraz mam ochotę na serum

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co miodowe budzi moja ciekawość, chętnie bym wypróbowała to serum:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam miodowe kosmetyki, ale tej serii nie znam. yglądają na prawdę kusząco. Koniecznie muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki Bielenda. Szczególnie serum z zieloną herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bielenda ma świetne kosmetyki, a ta nowa linia ciekawa i kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty z dodatkiem miodu

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam serie Bielendy z miodem manuka. Cieszę się, że i Tobie sie spodobała. Zimą to serum stanowi moja bazę pod makijaż. Zazwyczaj zużywam 2 buteleczki na sezon jesienno-zimowy. W okresach gdy cera jest bardziej przesuszona stosuję maseczkę z tej serii lub ... glutka z siemienia lnianego. Tak, ten który wrzodowcy piją, ja nakładam na twarz :D działa cuda, nie zapycha i wspaniale odżywia. Nakładam na noc i tak idę spać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty