Bath and body works, Mud Mask i Coco shea Cucumber

Bath and body works do tej pory znane mi było z balsamów do ciała oraz mgiełek. Kusza swoimi cudownymi zapachami. A teraz przyszła pora poznać coś do pielęgnacji twarzy, ale nie zabraknie też tradycyjnie balsamu do ciała. 
Mud Mask to maska do twarzy, którą dostajemy w ciekawym i jak dla mnie bardzo nie typowym opakowaniu. W środku owinięta jest plastikową maska, a dopiero po oddzieleniu ukazuje się nam maska na tkaninie. Jej konsystencja jest kremowa, ale wydaje się jakby była z talku(białego podkładu), taka „pudrowość” zostaje. A wprawdzie to błotna maska. Pachnie bardzo przyjemnie.
Maska idealnie oczyszcza skórę, przynosi komfort i daje uczucie oczyszczenia. Ciekawa forma oczyszczenia, nie powiem trochę zabawy jest później z pozbyciem się tego (maska typu peel off), jednak warto spróbować tej metody od czasu do czasu.
Drugim produktem jest balsam do ciała z ogórkiem.Coco Shea Cucumber
W wąskiej tubce dostajemy lekką, rzadką i trochę żelową konsystencję, która szybko się wchłania. Zapach bardzo świeży, orzeźwiający. Pachnie typowo ogórkiem. Nie wszystkim ten zapach będzie pasował.
Lotion jak przystało na tego typu produkt jest wodnisty, wręcz lejący się. Taka forma kosmetyku nie wszystkim przypasuje. Wolałabym bardziej do kąpieli użyć. Lotion dobrze nawilża, odświeża skórę, rewelacyjnie orzeźwia, energetyzuje. Podoba mi się lekkość produktu konsystencji jak i zapachu. Przez to produkt jest idealny na lato. Słabo wydajny, szybko znika z tubki.

Wolę Bath and body Works ze strony kwiatowej, słodkiej, owocowej, a nawet tej przesłodzonej.

Komentarze

  1. Oni mają świetne produkty. Kule od nich do kąpieli muszę w końcu wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska mnie zaciekawiła, też wolę kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością wypróbowałabym ten balsam. Nigdy o tej marce nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też znam bardziej kosmetyki do ciała tej marki niż te do twarzy . ta maska do twarzy jest ciekawa a jeśli chodzi o lotion to wolę bardziej bogate, gęste produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tą marką dopiero się poznaję i mam peeling do ciała i balsam. Peeling pokochałam, balsam średnio mnie ucieszył, bo zwyczajnie nie lubię ich stosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ochotę na ten balsam/lotion, zapach ogórka myślę że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wygląda muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oni mają naprawdę świetne i pięknie wyglądające produkty ale niestety nie miałam jeszcze okazji żadnego testować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką tej marki. Jak dla mnie zapachy ich kosmetyków są mega sztuczne. A do tego ceny jak z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję, że oni nie mają w łodzi żadnego sklepu... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy zapach ogórka by mi odpowiadał, ale jak nie spróbuję to się nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety w mojej okolicy ta sieć nie ma sklepu, czy istnieje możliwość kupna przez Internet?

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony szkoda a z drugiej strony dobrze ze nie mam tegosklpu blisko bo bym wydala majatek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojoj sporo nowości u Ciebie. Dawno nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się przyznać że po raz pierwszy o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  17. podejrzewam, że fajnie musi pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty