Dove, Moc glinek, Żele pod prysznic z glinkami: różową i zieloną

Bardzo lubię glinki w pielęgnacji. I do tej pory stosowałam je na twarzy. Niedawno Dove stworzyło kolejne cuda i połączyło niezwykłą moc glinek z żelami pod prysznic. Nareszcie dwie moje kategorie zostały połączone. Jako fanka żeli musiałam je spróbować, a tym bardziej z glinkami.
Każdego dnia nasza skóra mierzy się z wieloma czynnikami i niestety nie są to czynniki sprzyjające skórze, dlatego warto ją oczyszczać, a także przygotowywać do dalszych kroków pielęgnacyjnych.
Po micelarnych żelach przyszła pora na oczyszczającą wersję z glinkami: różową i zieloną. Taka zabawa, gra w kolory, która zachęci każdą kobietę. Tym bardziej, że nie można się oprzeć zapachom. Różowy żel pachnie słodko, pudrowo i jak przystało na różowy kolor bardzo pociągająco. Natomiast zielona wersja mega świeżo, rześko i również przyjemnie.
Można powiedzieć, że żele jak żele. Jednak glinka sprawia, że stają się one wyjątkowe, ponieważ
pozwala skórze zmyć codzienne zanieczyszczenie tak ważne w odbudowie ph. I co najważniejsze niby kremowa typowa konsystencja jak przystało na żele Dove to jednak różni się na tle innych i staje na wysokim poziomie, gdyż zawiera w sobie glinkę i można odczuć przyjemny piasek ( drobinki), które podczas mycia skóry delikatnie ścierają, pomagają przy oczyszczaniu. Nie jest to typowy żel peelingujący, ani peeling. To całkiem inne przyjemne doznanie. Mega odprężające.
Żele zawierają ¼ kremu nawilżającego i delikatne substancje myjące stąd nie zaznałam żadnego podrażnienia, ani nie odczułam wysuszenia skóry.
Skóra jest miękka, gładka, przyjemna w dotyku już po pierwszym zastosowaniu. A przede wszystkim oczyszczona, odświeżona, pełna komfortu.

Czy zdecydujecie się na Przywrócenie blasku skórze z różową glinką lub Oczyszczający detox z zieloną glinką. Nie ważne, oba spełnią wasze oczekiwania, a może nawet przerosną. Ponieważ zaskakują i są zdecydowanie lepsze od wersji micelarnej, którą też lubię. Jednak na tle z nimi- z glinką wypadają jeszcze lepiej.

Żele są dostępne w dwóch wersjach: 250ml – 13,99zł i 500ml – 24,99zł
Te które są na zdjęciach to pojemność 250ml

Komentarze

  1. Muszę przyznać, że to bardzo ciekawe propozycje. O żelu z dodatkiem glinki jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żele pod prysznic Dove . Zawsze bardzo podobają mi się ich zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki do kapieli Dove, te glinkowe rowniez naleza do moich ulubiencow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tych żelach z glinką i bardzo jestem ciekawa ich działaniem. Koniecznie muszę ich wypróbować. Wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kremowe żele dove to moi ulubieńcy od zawsze i na zawsze, kocham ich formuły i super zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. oba warianty chętnie wypróbuję, chyba skuszę się na większy wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam glinki, z chęcią bym poznała oba te żele.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym zielonym żelu - pięknie pachnie i cudownie myje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajne żele, miała zieloną wersję i charakteryzowała się ciekawym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jak sprawdziłaby sie u mnie wersja z glinką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich produkty. Te opakowania i zapachy - super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio chyba kilka firmy wypuściło żele z glinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak!, które? z chęcią się dowiem i aby cena mnie nie zabiło:D

      Usuń
  13. Dove ma zawsze takie fajne i kremowe konsystencje żelów pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  14. podejrzewam, że bardzo ładnie pachną one/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki tej marki. Teraz wybieram bardziej naturalne produkty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty