Bandi, Oczyszczanie z linią Pure Care

Nie ma jak dobrze oczyścić twarz, zmyć z niej demakijaż jak i zanieczyszczenia dnia codziennego. W tej walce pomaga mi linia Pure Care od Bandi. Zdecydowanie wyśmienicie się sprawdza. Płyn micelarny szybko mi się skończył. Zresztą używałam ich dobre dwa miesiące. Choć lotion i żel
jeszcze w małej ilości mam. W skład linii wchodzi kilka kosmetyków i z tym polecam zapoznać się na stronie marki. U mnie możecie poznać płyn micelarny, lotion złuszczający i żel oczyszczający.

Płyn micelarny do demakijażu twarzy, oczu i ust.
Idealne opakowanie z wygodną pompką. Przyjemna dla oka kolorystyka opakowań. Konsystencja czysta, bez zostawiającego filmu na skórze.
Zapach bardzo subtelny, delikatny, ledwo wyczuwalny. Przyjemny, świeży, morski.
Płyn micelarny to mus have w mojej pielęgnacji i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Mam do nich słabość, a tym bardziej, gdy jest skuteczny i nie podrażnia. I tak właśnie jest tutaj.
Płyn micelarny doskonale oczyszcza moją skórę z makijażu i innych zanieczyszczeń skóry. Demakijaż nim to szybka i prosta sprawa. Nie trzeba dużej ilości wacików, płyn doskonale rozpuszcza makijaż i brud, co powoduje, ze skóra szybko jest czysta, świeża i ładnie wygląda.
Muszę zamówić sobie kolejne opakowanie, ponieważ przypadł mi ogromnie do gustu. Skóra po nim nie jest ściągnięta, ani sucha. Płyn nadaje się, do stosowania całej twarzy w tym oczu i nie powoduje łzawienia, ani szczypania.
Najważniejsze, że jest delikatny dla skóry i nawet łagodzi podrażnioną skórę.
Jego koszt to 39zł/ 230ml w bandi.pl

Morski żel oczyszczający do twarzy.
Słaba pompka i naprawdę denerwowało mnie używanie. Jak tylko płyn mi się skończył przełożyłam pompkę do tego opakowania i zdecydowanie lepiej i wygodniej mi się go używało.
Morski żel ma przeźroczystą, żelową konsystencję, która się nie pieni. Nie zostawia na skórze żadnej tłustej warstwy.
Posiada delikatny zapach, przyjemny świeży i morski jak cła linia.
Morski żel delikatnie oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, różnych zanieczyszczeń i demakijażu. Skóra nie jest wysuszona, ni ściągnięta. Nie ma dużego nawilżenia, raczej taki balans pomiędzy.
Nie narusza bariery płaszcza hydrolipidowego. Produkt jest na bazie morskiego stymulatora kwasu hialuronowego i oczaru wirginijskiego.
Kosztuje 29zł/200ml dostaniecie go tutaj w bandi.pl

Lotion złuszczający
Takie samo opakowanie jak płynu micelarnego. Wygodne i higieniczne z pompką.
Lotion wiadomo w formie płynnej jak płyn micelarny. O delikatnym morskim zapachu, który nie uczula.
Lotion złuszczający to produkt do delikatnego złuszczania martwego naskórka. Teraz jest właśnie ten czas po lecie, aby go stosować. Sama zdecydowałam się znacznie wcześniej. Skóra bardziej jaśniejsza, gładsza, koloryt skóry wyrównany. Nie jest wysuszona. Lotion to także kosmetyk oczyszczający. Idealny do cery zmęczonej, pozbawionej blasku.
Koszt lotionu to 39zł/230ml w bandi.pl

Linia Pure Care to idealna linia kosmetyków oczyszczających dla tych co mają świra na punkcie oczyszczania swojej skóry, ale także dla takich osób, które zmagają się z trądzikiem, mają nadmierną ilością łoju i problemy z sebum. Do cery tłustej, ale także i mieszanej.
 

Komentarze

  1. Miałam produkty tej marki do włosów i świetnie się sprawdziły. Czas spróbować do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Marke Bandi mam w planach aby poznac osobiscie, piekna jest ta linia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnych produktów tej marki. Ta linia mnie zainteresowała, a zwłaszcza żel do twarzy. Szkoda tylko, że ta pompka słaba, ale może akurat tak Ci się trafiło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bandi wprowadza coraz więcej nowości! Fajnie, bo lubię tę firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw, sama chętnie bym go przetestowała, oczyszczanie to podstawa, dawno nie miałam produktów Bandi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna seria bardzo mnie interesuje lioton złuszczający sama muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się szata graficzna, taka delikatna - przemawia do mnie od razu. Jednak nie stosowałam jeszcze niczego tej marki ;) jakoś nie miałam po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować tych kosmetyków/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna seria :) U mnie bez płynu micelarnego nie prosperuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duzo dziewczyn poleca ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam kosmetyki z Bandi, sama używam i jestem bardzo zadowolona :) najbardziej lubię serię do włosów oraz peelingi do twarzy, szczególnie te enzymatyczne. I tak samo jak Ty mam świra na punkcie oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie sie one prezentują u ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty