Kneipp, Pielęgnacja stóp z linią nagietek i olejek pomarańczowy

Pielęgnacja stóp to ważna sprawa przez cały rok nie tylko przez wakacje. Choć większość wtedy zaczyna dopiero dbać o stopy z uwagi na letnie obuwie, które odsłania nasze pięty, palce. U mnie odbywa się to cały rok, jednak najbardziej intensywna jest na jesień i zimę, gdyż dodatkowo noszone skarpetki potęgują działanie. Choć przy kosmetykach, o których dziś piszę nie trzeba dużo, efekt jest naprawdę szybki i pomaga skórze stóp nawet mocno wysuszonej.
Kneipp wprowadził nowa linię do pielęgnacji stóp o zapachu nagietka i olejku pomarańczowego, która intensywnie działa na skórę stóp.
Pierwszy krok w pielęgnacji stóp to oczywiście kąpiel wodna stóp, w tym przypadku pomogą kryształki do kąpieli stóp.
Średnio grube, o kremowym kolorze kryształki soli pachną bardzo intensywnie, mocno, aromatycznie, eterycznie, zdecydowanie cytrusowo. Nie rozpuszczają się szybko w wodzie, wręcz przeciwnie po mału, aby masaż stóp był odpowiedni.
Kąpiel z kryształkami wody sprawia, że stopy stają się czyste, miękkie, gładkie i wypielęgnowane. W końcu przyjemna kąpiel, gdzie stopy odpoczną, zrelaksują się w ciepłej wodzie.
Dodatkowo zapach sprawi, że się odprężymy. Zawarty w kryształkach soli nagietek sprawi, że stopy staną się chronione antybakteryjnie i antygrzybicznie.

Krok drugi to zdecydowanie regeneracja oraz nawilżenie i tutaj warto zastosować coś mocniejszego. Jak dla mnie to masło do stóp natychmiastowo działa cuda.
Masło dostajemy w okrągłym opakowaniu, które zawiera 100ml gęstego, treściwego kremu, wróć masła. Szybko się wchłania, nie klei, nie lepi. Wystarczy nie wielka ilość, w dodatku cienka i efekt jest niesamowity.
Masełko posiada również taki sam zapach jak sól, ale mniej w delikatniejszym choć równie prawie intensywnym zapachu nagietka i olejku pomarańczowego. To bardzo eteryczny zapach. W dodatku ten zapach ogólnie posiada w sobie taką czystość, świeżość, co sprawia, że stopy czują się komfortowo.
Masełko momentalnie, natychmiastowo działa na skórę. Bogata konsystencja sprawia, że gruby naskórek mięknie, staje się wygładzony, a co najważniejsze przynosi ukojenie suchej skórze stóp. Zdecydowanie mocno nawilża, odżywia i regeneruje. To prawdziwy kompan w walce z suchymi piętami, szybko rozprawia się z problemem.
Stopy są odświeżone, pełne ładnego, zdrowego, i przede wszystkim zadbanego wyglądu. Już nikt nie będzie się wstydził suchej skóry pięt i ogólnie stóp. Masełko czyni cuda!

Intensywne nawilżenie to dla mnie to ma być systematyczność, która potwierdza, że codzienna rutyna jest ważna.
Gdy nie odczuwamy mocnej potrzeby głębokiej regeneracji warto nawilżać stopy intensywnym kremem do stóp na zrogowaciały naskórek. Większość z nas nie może się uporać z tym problemem dlatego ważna jest systematyczna pielęgnacja, która go wyeliminuje.
Krem do stóp dostajemy w małej tubce, która mieści 50ml gęstego kremu. Nie jest tak gesty i zbity jak masełko, mimo to jest gęsty na tle innych rzadkich kremów do stóp. Dla mnie to również treściwa wersja, która mocno zaskakuje.
Krem również posiada aromatyczny, eteryczny cytrusowy zapach nagietka i olejku pomarańczowego. Daje przyjemne uczucie świeżości.
Intensywny krem do stóp skutecznie zmiękcza i wygładza gruby naskórek, który z dnia na dzień zostaje wyeliminowany. Efekt również widać po pierwszym dniu zastosowania. Krem zawiera 25% mocznik (urea), który sprawia, że regeneracja szybciej przebiega. Krem łagodzi skórę. A szorstka i popękana skóra idzie w niepamięć.
Myślę, że taka pielęgnacja stóp zachęci każdego tym bardziej, że efekty widać szybko, a do tego chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Linia nagietek i olejek pomarańczowy działa dezodorująco i zapobiega grzybicy stóp.

Produkty do pielęgnacji stóp Kneipp nagietek i olejek pomarańczowy możecie dostać w drogeriach Rossmann.

Komentarze

  1. Kusisz mnie ogromnie tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna seria, muszę ją mieć, czuję że moje stopy mi podziękują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, bardzo energetyzujące zdjęcia, miałam już wiele kosmetyków tej marki, lubię ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji poznania tej marki, ale masło do stóp mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty doi kapieli tej marki, mysle ze poznam i ta linie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam zadnego kosmetyku tej firmy. Mysle,ze ich zapach by i sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki osobiście, ale chętnie na coś się skuszę. Zdjęcia zrobiły niesamowitą robotę - skusiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz sobie wyobrażam ich zapach... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa, czy polubiłabym się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś kryształki, chyba z granatem i kąpiel z ich dodatkiem była przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że masełko czyni cuda, zaciekawiłaś mnie tym produktem. Chętnie poznałabym bliżej tą serie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach musi być bardzo przyjemny, a o stopy trzeba dbać cały rok.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty