Oh! Tomi, Natural Soap, Naturalne mydło w płynie

Mydła w płynie to nie są już tak chodliwe tematy na blogach, ale właśnie muszę złamać tę zasadę i przedstawić Wam cudowne mydełko do mycia rąk w płynie. No bo przecież kto mu się oprze?!
Spójrzcie już samo opakowanie zachęca do zakupu. Słodkie, urocze, takie niewinne.
Do wyboru jest 3 zapachy: piggy, bunny i panda. Jednak mnie najbardziej skusiła wersja piggy.
Opakowanie małe, niepozorne, a zawiera 300ml, przeźroczystego żelu o różowym zabarwieniu. Delikatnie się pieni. Jest zaskakująco gęste i mega wydajne.
Bardzo przyjemnie pachnie. To takie wspomnienie lata: maliny i truskawki tworzą idealny słodki i owocowy duet. Bardzo świeży i soczysty. Cudowne doznanie.

Naturalne mydło w płynie to niezbędnik każdej toalety. Myjemy dziesiątki tysięcy razy dłonie w ciągu dnia i najważniejsze, że mydło nie powoduje przesuszeń skóry.
Skóra jest doskonale oczyszczona, miękka, świeża, gładka i nie wysuszona.
Mydło łagodzi podrażnioną skórę i przywraca jej ulgę. Taki banalny produkt, a ma taką moc.
Można by rzecz, że o co tyle hałasu. Jednak lubię takie słodkie opakowania, które cieszą oko, a także przyjemnie pachną i maja skuteczne działanie.
Lubię naturalne kosmetyki (zawiera 95% naturalnych składników) i cieszę się, że poznałam kolejny produkt, któremu można zaufać. Zawiera glicerynę i ochronny pantenol. Kosmetyk jest też odpowiedni dla vegan.

Ten produkt pochodzi ze sklepu Nutridome z wyselekcjonowanymi kosmetykami.

Komentarze

  1. Chętnie wypróbuję ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię mydełka w płynie. Marka mnie kusi od dawna, może warto zacząć ją poznawać od mydła

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie przetestowalabym to mydlo, opakowania maja przeslodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie faktycznie jest przesłodkie i zachęca do zakupu :) Zapach na pewno by mi się spodobał :) Super, że to mydło nie wysusza skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko wygląda bardzo zachęcająco! :D Jestem ciekawa produktów tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama chętnie sięgnęłabym po to mydełko i muszę je zamówić, urocze opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ma boski opakowanie, nie spotkłam się dotąd z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że Oh tomi ma mydła w swoim asortymencie, koniecznie muszę je sprawdzić, bo markę wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię mydła w płynie. Tego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, trzeba przyznać, że opakowania mają śliczne :) a do tego kiedy tak słodko pachną to już rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze opakowanko ma ten plyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania są śliczne i sama chciałabym je mieć. Fajnie, że mają naturalny skład, bo jestem jego wielbicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tego kosmetyku akurat nie zdążyłam poznać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty