Wibo, Lip Lacquer, Rock with me nr4

Uwielbiam czerwień na ustach. Gdy pojawiła się takowa w styczniowej wersji Shiny Boxa, aż zaklaskałam z radości. Każda nowa szminka w tym kolorze jest u mnie mile widziana. Oczywiście nie nosze jej na co dzień. Wybieram na większe okazje, eleganckie, wieczorowe wyjścia. Służy mi także niejednokrotnie na zdjęciach. A na co dzień oczywiście wybieram nudziaki, choć bardziej w wersji „szminkowej” niż „błyszczykowej”.
Opakowanie bardzo przyciągające wzrok. Mimo, że plastikowe to ładnie się prezentuje.

Aplikator jest skośny i łatwy w użyciu.

Konsystencja jest ciągnąca się, lekko żelowa i zostawiająca poświatę jak błyszczyk. Zostawia lepki ślad na ustach. Tak samo się lepi jak błyszczyk. Na początku jest mocno błyszcząca, z czasem ta poświata delikatnie znika, choć dalej jest.

Lakier posiada śliczny owocowy zapach.
Posiadam odcień nr4. Piękna krwista czerwień, bez dodatku drobinek. Z błyszczącą taflą - w końcu to lakier. W każdej chwili można go zmyć i usta nie będą miały mocnego czerwonego odcienia. Trzeba tylko pamiętać o spoglądaniu do lusterka, gdyż może wyjść poza kontur ust i wtedy warto poprawić co nieco.
Zaraz po nałożeniu wchodzi w zagłębienia tworząc dziwny efekt. Mimo dobrej pigmentacji trzeba nałożyć 2 warstwy i płynnie rozłożyć lakier. Mimo, iż wchodzi w zagłębienia to usta nie wpijają go i nie barwią ust jak np. tint Bell (gdyż kolor schodzi - ciężko pozbyć się odcienia na ustach)

Lakier jest trwały i to dość długo, dopóki nie napiję się lub czegoś nie zjem. Wtedy ściera się nie równomiernie i brakuje gdzie nie gdzie. Taki efekt niezbyt mi odpowiada.

Dzięki tej błyszczącej konsystencji nie wysusza ust, i też nie nawilża je. Choć nie odczuwam wysuszenia.

Zdecydowanie jestem fanką szminek. Tutaj mamy do czynienia z lakierem do ust. Dla mnie to typowy błyszczyk. Kolor jest wspaniały, ale ta powłoka i trwałość nie zbyt bardzo mi odpowiadają. Ale każdy lubi co innego.

Lakier można dostać w Rossmannie, za ok.10zł

Komentarze

  1. Tez mam. Kolor jest cudny ale z tym aplikatorem to sie nie polubilam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubie tego typu produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor ;) Ja mam ich matowe pomadki w płynie i ubóstwiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki lakier z Wibo :) Pięknie utrzymuje się na ustach, nie brudzi, ale niestety wysusza wargi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do Ciebie ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny kolor! :) Ja zawsze zjadam wszystkie smarowidła z ust z prędkością światła, więc nawet bym nie zauważyła, że gorzej się trzyma niż powinien :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten produkt :) ja takie soczyste czerwienie używam na co dzień :) uwielbiam takowe :) szkoda że ten lakier ściera się nierównomiernie, bo nie lubię tego w produktach do ust ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prezentuje się na ustach ;) Znam te pomadki są dość dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zbyt odważny, ale dla Ciebie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ci cudnie w takim kolorze na ustach,wow! idealnie :)
    dziś oglądałam w szafie Wibo jakieś nowe wąskie szminki,tych lakierów nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je widziałam, cudnie się prezentują i ogromnie kuszą

      Usuń
  12. Bardzo ładny i soczysty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go ale kolor jest dla mnie zdecydowanie za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też czerwień wybieram bardziej od święta. Bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm..sama nie wiem czy taki efekt by mnie zadowalał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wibo co raz bardziej ekskluzywne kosmetyki robi :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi niestety się on kompletnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  19. też jestem raczej fanką szminek bo są trwalsze ale polubiłam ten błyszczyk za kolor. Tobie w nim bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolorek ale nierównomierne ścieranie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię te lakiery mimo, iż nie są super trwałe - za to kolor piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja swojego jeszcze nie używałam ale wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm jak na markę WIBO bardzo eleganckie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tym kolorze :) lubię produkty Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor! :D Myślałam nad jego zakupem mając nadzieję że jest trochę trwalszy, teraz muszę się zastanowić jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny kolorek jednak nie moj ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru do ust, ten kolor wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też wolę szminki i nie skusiłam bym się na niego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty