Foto Mix 2/2016

Przy niedzieli zapraszam Was na mały przegląd instagramowy z lutego.
1. Kilka nowości z domowebrudy.pl
2. Tłusty czwartek na bogato
3. Wymarzone szare szpileczki czasnabuty.pl
4. Pierwszy koktajl z jarmużem. Pycha! A tak się wzbraniałam. Z dodatkiem banan, ananasa i soku z pomarańczy jest na tyle słodki i pyszny w smaku, że nie mogę sobie go odmówić
5. Wieczorne nastrajanie
6. Wiosna wkracza do kuchni
7. Fajna książka o przyjaźni i miłości
8. Uwielbiam takie śniadania
9. Home Decor
10. Lubię ten klimat
11. Śniadaniowe rozpieszczanie
12. 14:00 czas na #coffietime latte
13. Wafel domowej roboty – NAJLEPSZY!
14. Walentynki:)
15. „Zawsze jest pora na herbatę” teekanne_polska
16. Śniadanie podano
17. Ach te koktajle
18. 15 luty – minął rok od kiedy zaczęłam ćwiczyć brzuszki, przysiady. Ubyło mi 27cm i 5 kg!
19. Umilanie w kąpieli – kryształki Kneipp
20. Ulubiona czarna Teekanne
21. Bieszczadzkie widoki – Myczkowce
22. Home Decor
23. Wiosenna stylizacja jeszcze z ciepłym sweterkiem
24. Takie cuda dorwałam w Bibliotece
25. Klatka doczekała się ptaszków
26. Love Smoothie
27. Słodkie wazelinki Vaseline
28. Nowości Timotei
29. Szare szpileczki w akcji
30. Tea time Teekanne
31. Wiosennie, lekko...
32. Cudowne wieczory w domowym zaciszu
33. Mogłabym tak bez końca. Codzienny koktajl nie nudzi się, a tyle daje w zamian dobrego
34. Kampania Nivea
35. Uczta z Teekanne
36. #coffietime
Po więcej i na bieżąco zapraszam na

Komentarze

  1. ładne szpilki, bardzo lubię szary kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia, zrobiło się nastrojowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite te Twoje zdjęcia:)Mnie luty minął w oka mgnieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też tak minął, zresztą jak każdy inny;/ stanowczo czas za szybko leci

      Usuń
  5. U Ciebie jak zawsze coś pysznego do picia i coś smacznego obok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kinga! ;) mogŁABYM CZYTAĆ DNIAMI I NOCAMI

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje zdjęcia,są perfekcyjne,czyste,przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, aby takie były. Miło mi, że tak jest:)Dziękuję

      Usuń
  8. Coś ostatnio zapanowała moda na kryształki kneipp :) sama je uwielbiam!. Ps. Piękne szpilki

    OdpowiedzUsuń
  9. woooo, gratuluję spadku wagi :) z pewnością obserwuje bloga i instagrama, bo bardzo podoba mi się sklejka tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zdjęcia z Twojej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoj instagram jest jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i dużo ciekawych inspiracji.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia są takie inspirujące.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujące zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Monique Blog :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podzielam zachwyty nad zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. coraz bardziej zastanawiam się nad założeniem instagramu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zakładaj szybko,
      nic nie stracisz, ups raczej tak stracisz czas i baterię w telefonie bo zżera haha:)

      Usuń
  17. fajne fotki, takie kolorowe :-) mam ten kalendarz z domowych brudów :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie tam u Ciebie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjecia , świetny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No dzieje się dzieje :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem zdjęć :) Pomysłowe i bardzo kolorowe ! Z przyjemnością od dzisiaj będę śledzić twój profil na instagramie

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię oglądać takie Mix'y :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na instagramie zdecydowanie tętni życiem :)
    Nie rozumiem, jak kiedyś mogłam nie mieć tam konta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja założyłam tak szybko jak było to możliwe na moim telefonie, a za miesiąc wybije 2 lata:)

      Usuń
  24. Fantastyczne podsumowanie i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W 100% jestem na bieżąco z Twoim instagramem. Co do szarych butów z początku to odchodzę od lakierek. Był czas, że byłam zafascynowana nimi i każdą parą jaką spotkałam w sklepie. Obecnie sprzedałam wszystkie i zostawiłam jedną parę czarnych szpilek (niestety również lakierowanych) ale w krótkim czasie będę kupować klasyczne czarne szpilki z kremową podeszwą z Wojasa! Mam już upolowane i wyznaję zasadę, że lepiej 1-2 pary skórzanych, niż 1049568 różnych. Podobnie zrobiłam z balerinami.Wwszystkie chińskie puściły i kupiłam skórzane również z Wojasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przepadam za takimi postami jednak kiedy trafiłam na Twojego bloga obejrzałam całego posta i weszłam na Twój instagram tak bardzo mi się spodobaly te zdjęcia . Wszystko jest takie ''swojskie'' ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty