Ulubieńcy marca 2016

Na dziś przygotowałam jeszcze jeden post. Zważywszy na koniec miesiąca, chcę zamknąć go i tradycyjnie denko oraz ulubieńcy muszą się pojawić. Dziś zapraszam na ulubieńców marca.
Jak zwykle jest to 5 najlepszych kosmetyków w miesiącu. I akurat wpasowały się kolorystyką w wiosenną aurę:)
1. Farmona, Tutti Frutti. Olejek do kąpieli i pod prysznic. Gruszka i żurawina. Dla mnie to trochę bardziej żel na pograniczu płynu do kąpieli. Ma żelowa konsystencję, dobrze się pieni. Fantastycznie pachnie, gdyż nuty gruszki i żurawiny są bardzo słodkie i przyjemnie, a jednocześnie świeże co nie powoduje mdłości. Co tu dużo pisać seria Tutti Frutti jest znana ze wspaniałych zapachów i tak oczywiście jest podczas kąpieli.

2. Vaseline, Aloe Vera. Wazelina do ust, która zabezpiecza moje usta przed każdym wyjściem na dwór. Pomaga również uporać się z ustami, które kolorowa pomadka wysusza. Dobrze nawilża, natłuszcza usta. Zmiękcza je i przyjemnie pachnie zostawiając zdrowy blask.

3. Vianek, Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu. Bardzo fajny krem pod oczy, który nie nawilża głęboko, ale wystarczająco, aby moja skóra nie cierpiała, nie szczypała pod oczami. Nawilżenie jest odpowiednie. W dodatku nie podrażnia spojówek i skóry. A jest to ważny element.

4. Bielenda, Ultra nawilżający peeling do ciała, drogocenne olejki. O nim napiszę więcej już wkrótce. Jedno co powiem zaskoczył mnie. Jego drobne drobinki mocno ścierają skórę i działanie jest wyśmienicie. Spodziewałam się delikatnej wersji, a tu proszę super sprawa. Zostawia skórę miękką, nawilżona, bo lekka ochronna warstwa zostaje po nim. Nie pachnie ładnie. Ale takie działanie uzależnia.

5. Eveline, Slim Extreme 4D. Serum intensywnie wyszczuplające. Wiosna zbliżyła się wielkimi krokami, to zaczęłam wyciągać resztki kosmetyków wyszczuplających, które ujędrnią i wyrzeźbią sylwetkę. Rzeźba to sport, a dodatkowe ujędrnienie dzięki kosmetykowi przyda się. Serum daje uczucie chłodu i w moim przypadku działa. Bardzo lubię.

Mam nadzieję, że zaciekawiło Was coś i ułatwi wybór przy zakupach.

Komentarze

  1. najbardziej zaciekawił mnie ten krem pod oczy bo od dawna szukam czegoś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni ulubieńcy, lubię serum Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu planuję zakup tego serum z Eveline. Chyba w końcu nadszedł czas ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bardzo lubię krem od Vianek, jest bardzo delikatny ale super działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka tuti fruti znam bardzo dobrze.
    Posiadam peeling malinowy(złuszczający naskórek)- jest super.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam czegoś fajnego pod oczy co odżywi i choć trochę moje kurze łapki zniweluje :)może ten krem byłby fajny ale chyba nie jest przeciwzmarszczkowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi z tej serii Bielenda sa po prostu GENIALNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę kupic sobie właśnie jakieś serum ujędrniające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te Vianki bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim ulubionym peelingiem jest zdecydowanie ten z Rossmana w słoiczku, ale ten też bym chętnie wypróbowała. Krem pod oczy Vianek będzie następny w kolejności, gdy zdenkuję Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wazelina się u mnie sprawdziła. Dobrze nawilża usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem pod oczy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. we don't have these products in italy..I'm curious to try them

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem też bardzo lubię :) Olejki do kąpieli Tutti Frutti mają przepiękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria algowa z Bielendy bardzo mnie interesuje, ale wybrałabym krem do ciała, bo peelingi mam już 4....;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej to jestem ciekawa peelingu z Bielenda. Tutii Frutti znowu uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten olejek Tutti Frutti! Vaseline aloesowy też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. peeling z bielendy uwielbiam i używam nawet kolejne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię produkty wyszczuplające i antycellulitowe z Eveline. Fajne podsumowanie miesiąca. U mnie również kosmetyczny ulubieniec Marca, zapraszam adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. wazelinki uwielbiam, są niezastąpione :) tutti Frutti mogłabym litrami zużywać, kocham zapachy kosmetyków tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. też uwielbiam olejki Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię te peelingi Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie produkty tutti frutti są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. też bardzo lubię ten krem z Vianek, już nie długo mi się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Te serum z Eveline miałam, teraz mam takie miętowe;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te olejki Farmony, przecudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię te serum do ciała z Eveline, bo naprawdę działa, a na krem pod oczy Vianek mam chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam Twoich ulubieńców ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. ten krem pod oczy wydaje się być ciekawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Niedługo zamierzam kupić krem z Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie znam Twoich ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O dziwo nie miałam żadnego z produktów, ale wszystkie z nich wyglądają na bardzo ciekawe i godne pzetestowania :)
    Swietny blog, dołączam do grona obserwujących! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty