Dafi, Dzbanek filtrujący i filtr magnezowy

Nie od dziś wiadomo, że magnez to pierwiastek - składnik, który potrzebuje nasz organizm. Dobrze wiemy, że jego brak powoduje ogromnie spustoszenie w naszym organizmie. Jest on wręcz organizmowi niezbędny. Wspomagamy się produktami, które są wzbogacone o niego np. gorzka czekolada, pestki dyni, otręby pszenne, kakao, migdały, szpinak, banan i wiele innych, a także filtry do wody kranowej.

Niedobór magnezu w organizmie odbija się na zdrowiu. Jesteśmy bardziej zmęczeni, rozdrażnieni, źle śpimy, łapią nas skurcze. Dlatego chętnie wspomagam się filtrami wzbogaconymi o jony magnezu w dzbankach filtrujących wodę kranową. Tym bardziej jak jesteśmy smakoszami kawy czy herbaty powinniśmy zadbać o dostarczenie magnezu do organizmu.
Dzbanek Dafi mam od dawna, ale do tej pory używałam zwykłego filtra. Zazwyczaj na zakupach w Rossmannie do koszyka ląduje tradycyjna wersja. Jakoś byłam słabo ciekawa kolejnej wersji, chyba nie zauważyłam jej. A to błąd, bo nie tracę dużo, gdyż koszt filtra z jonami magnezu wcale nie jest drogi, różni się 1zł. Chyba lepiej jest używać i mieć świadomość jakiejkolwiek ilości magnezu niż jego brak.
Filtr wzbogacony o jony magnezu wzbogaca wodę kranową o ten pierwiastek, oczyszcza ją.
Woda jest smaczniejsza, na pewno o jakąś część zdrowsza. Nie ma mocnych nalotów na szklankach czy kubkach.
Nadaje się do gotowania, picia, zdecydowanie lepiej wpływa na nasze zdrowie.
Już nie trzeba „taszczyć” wody butelkowanej ze sklepu. Pewnie nie raz się to Wam zdarzyło. Za mało rąk do pomocy, duża ilość wody, który jest dla nas kobiet (i nie tylko) ogromnym ciężarem. A teraz można spokojnie używać takiej wody z kranu w dodatku wzbogaconej o cenny składnik jakim są jony magnezu. Plusem jest oszczędzanie, bo nie tracimy pieniędzy na wodę ze sklepu, a korzystamy z tego co mamy.

Poprawę w organizmie można zauważyć szybko. Jeśli do tej pory również dbało się o jego składniki, w których pojawia się magnez. Do nadmiaru magnezu raczej nie dojdzie, gdyż codziennie jest wypłukiwany przez herbatę lub kawę. Więc o to nie ma obawy.

Dzbanek jak i filtry możecie dostać w sklep.dafi.pl
stacjonarnie filtry dostępne są w (jak wspomniałam wyżej) Rossmannie.
W cenie 15,99zł, a dzbanek 11,99zł

Mam nadzieję, że przekonałam Was do filtrów z jonami magnezu. Magnez ma ogromne znaczenie.

Komentarze

  1. teoretycznie nic do tego filtru nie mam, ale jakoś strasznie nie lubię jak stoją w kuchni, a jak je gdzieś wyniosę to nie pamiętam żeby używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od do czasu u zwam tego dzbanka ale nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kupuję filtry z magnezem do Dafiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy rzeczywiście tak bardzo da się to odczuć, mam taki dzbanek, tylko innej firmy. Może kupię taki filtr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić taki wkład z magnezem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Dafi i jestem mu wierna od 3 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię i używam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa jakby u mnie się spisał taki dzbaneczek :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. mam aż dwa dzbanki Dafi ale nie używałam jeszcze togo nowego filtra

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki dzbanek z innej marki i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl


    OdpowiedzUsuń
  11. cały czas zastanawiam się nad jego zakupem, marzy mi się malinowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo często mnie ten dzbanek kusi ale wiecznie cośśś wypada i ten zakup przekładam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki dzbanek z filtrem by mi się przydał, nie wiedziałam, że są takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, sama zastanawiam się nad zakupem teog filtra, Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki tylko bordowy, a przedwczoraj dostałam również ale manualne ustawienie i troszkę mniejszy, wraz z bidonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam taki dzbanek i przyznam, że taka przefiltrowana woda smakuje mi o wiele lepiej. filtrowanie.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty