Smart Girls Get More, Szminka do ust Longlasting love 06 Say Yes! i 07 Big Passion

Ostatnia pomadka Prestige do ust bardzo się wam spodobała to dziś zapraszam na przegląd dwóch pomadek do ust o mniej intensywnych kolorach z Smart girls get more, które doskonale sprawdzają się na co dzień, i w sumie nie tylko.

Szminki dostajemy w plastikowych, czarnych opakowaniach.
Są to miękkie pomadki pół matowe o kremowej konsystencji, które z łatwością suną się po ustach. Krycie jest pełne, choć mniej napigmentowane.
Szminka posiada cudowny waniliowy, ciasteczkowy zapach.
06 Say Yes! To piękny wspaniały odcień koralu. Wygląda cudnie. Tak świeżo, wiosennie. Jest bardziej kremowa, lepiej sunie się po ustach. Kolor fenomen, bardzo mi się podoba. Zdecydowanie mówię jej tak!
07 Big Passion To krwista czerwień w opakowaniu, natomiast na ustach prawie nieróżni się od 06. Trzeba się bardzo przyjrzeć, aby zobaczyć różnicę. Zaskoczył mnie ten odcień spodziewałam się mocnego napigmentowanego odcienia, a tu jak na czerwień jest delikatna. Odnośnie samego koloru jak najbardziej mi odpowiada. Tylko zwracam uwagę na to, gdyż osoby, które będą chciały mocnej, intensywnej czerwieni nie zastaną tego tutaj. Mimo to też jest ładna.
Pomadki z łatwością się nakłada, same suną się po ustach i mimo że przy pierwszym nałożeniu wymagają lusterka, to później, aż tak bardzo nie odczuwam do niego zaglądania.
Przed nałożeniem pomadki warto zadbać o usta, gdyż lubią podkreślać suche skorki, nie równości i ogólnie same niedoskonałości. Wystarczy wcześniej użyć peelingu lub pomadki nawilżającej i będzie wszystko grało. Ja akurat przed zrobieniem zdjęcia (mimo, że jako tako są zadbane usta) nie użyłam peelingu, nie nawilżyłam ich i widać przy 06 małe niedociągnięcia. Przy bardziej ważniejszym wyjściu trzeba o tym pamiętać.

Pomadki nie wysuszają ust. Ogromnie się bałam tej wady. Ze względu na pół matowe wykończenie nie wysuszają tak mocno ust (choć wcześniej pasuje, aby były zadbane), ale też ich nie nawilżają.
Nie są to długotrwałe pomadki, które będą się utrzymywać przez cały dzień. Ich trwałość jak na cenę jest wystarczająca do dwóch godzin, a później i tak lubię się przejrzeć w lusterku i dołożyć co nieco.
Dużym plusem jest fakt, że pomadki ścierają się delikatnie i nie widać tego tak bardzo jak na intensywnych kolorach. W codziennym makijażu jest to bardzo dobra zaleta, która mnie cieszy. Można dołożyć kolejną warstwę bez obawy o brzydki efekt.

Usta jak widzicie wyglądają całkiem dobrze. Najbardziej zadowolona jestem z 06 wspaniały koral, który stał się moim ulubieńcem na co dzień. Myślę, że i na wieczór będzie doskonałym wyborem.

Pomadki można dostać w drogerienatura.pl w cenie 5,99zł. Są także w textil market widziałam stacjonarnie.

Komentarze

  1. Obie pomadki mi się podobają maja żywy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kolor bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, uwielbiam takie pomadki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolorki piękne :) Idealne na wiosnę, która już wielkimi krokami zbliża się do nas!

    Serdecznie zapraszam do mnie http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki :D
    Zapraszam do nas :*
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam jedną z tych pomadek i są suuper ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ta "szósteczka" jest naprawdę piękna, chyba ją sobie zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie, ja ostatnio przerzuciłam się na kredki i konturówki do ust :) są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 06 Say Yes wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się wykończenie jakie daje

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nr 02 i 03 obie sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  12. o dziwo czerwona wygląda lepiej niż spodziewałam się po sztyfcie,jednak koral wymiata,jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 06 cudnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten koral też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Numer 07 bardziej do Ciebie kochana psuje.
    Ożywia on twój wizerunek.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem bardzo zadowolona z ich pomadek :) Tanie i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zaskoczona niską ceną, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. 06 bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty