Uzdrowisko Busko-Zdrój, Dermokosmetyki, Żel do mycia twarzy

Dermokosmetyki z Uzdrowiska Busko-Zdrój opanowały moją łazienkę, ale wcale nie jestem z tego powodu zła. Miło zrobić i przybliżyć sobie Spa w domu. 
Żel do twarzy dostajemy w okrągłej butelce z pompką. Bardzo wygodna i higieniczna forma. Uwielbiam takie i gdy żel nie ma tej opcji to po prostu przelewam do takiego opakowania. Tutaj nie mam tego problemu i już ma wielki plus.

Konsystencja przeźroczysta, gęsta. Bardzo delikatnie się pieni.
Zapach jest fantastyczny. Uwielbiam tę świeżość, rześkość kwiatowej woni w kosmetykach, która powoduje, że na samą myśl w sercu czuje się wiosnę. Zapach orchidei w kosmetykach Buskowianka to wielka zaleta. Wprawia w cudowne samopoczucie. Szkoda, że zapach jest krótkotrwały i szybko ulotny. Ale chociaż podczas stosowania jest przyjemnie i w sumie dzieki temu nie meczy nosa.

Żel do mycia twarzy jest na unikalnej wodzie mineralnej z Uzdrowiska Busko-Zdrój. To kolejny produkt, który bardzo mi się podoba. Chociaż jego działanie oczyszczające przy mocniejszym makijażu jest słabe, ale nie takie jest jego zastosowanie.
Gdy mam oczyścić twarz tylko z brudu i zanieczyszczeń jak najbardziej spełnia obietnice. Usunie nawet naturalny makijaż. Jest delikatny dla skóry, nie wysusza jej i nie podrażnia.
Dobrze oczyszcza skórę, przyjemnie się z nią obchodzi. Wiadomo po jego użyciu muszę użyć kremu do twarzy. W moim przypadku nawet umycie twarzy w samej wodzie kończy się wysuszeniem, bo taką mam złą wodę. Ale z użyciem żelu nie odczuwam tego tak mocno, czyli dba o skórę.
Nie mam się do czego przyczepić, żel dobrze się sprawdza.

Żel do mycia twarzy dostępny jest w Uzdrowisku za 14,90/200 ml

Sprzedaż prowadzą wszystkie punkty informacyjno-handlowe w obiektach sanatoryjnych i szpitalnych, wszystkie apteki na terenie Buska-Zdroju, a także sklepy sieci Społem i inne wybrane sklepy.

Komentarze

  1. Miałam kiedyś kilka produktów tej firmy i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie testowałam tych produktow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie będę miała okazji go sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie jest mieć możliwość próbować takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, w ogóle pierwszy raz o niej słyszę, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tę markę, ale chyba nieprędko dane mi będzie ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, jaki ma skład :)
    Produkt sprawia bardzo fajne wrażenie, zawsze wydawało mi się, że kosmetyki z uzdrowisk są jakieś takie lepsze :) ale nie udało mi się tego udowodnić na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio pojawił się w mojej drogerii. Muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy ale kosmetyk prezentuje się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej byłabym z niego zadowolona, nie lubię bardzo mocno myjących, agresywnych kosmetyków. tylko takie, które nie naruszają warstwy lipidowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog, czemu ja Cie wcześniej nie znalazłam;/
    całusy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty