Rexona, Tropical power, Fruits & Freshness

Rexona słynie ze skutecznych antyperspirantów, ale rzadko kiedy widuję opinie o żelach do kąpieli. A również są warte uwagi. Dziś o tropikalnym zapachu żelu pod prysznic, który przenosi na rajską plażę.
To co do mnie przemawia o tej porze roku to kremowa, otulająca konsystencja, która jest rzadka, ale dobrze się pieni i nie zostawia lepkiej warstwy.
Zapach jest wart uwagi, gdyż mamy do czynienia z owocową, tropikalną wersją żelu. Gdzie nutami są maliny, truskawki, wiśnia. Wspaniała barwa słodko-owocowa, która podczas kąpieli nasila się, a później znika. Ale nie mam mu tego za złe, gdyż ważne jest, aby podczas kąpieli ten zapach mi się podobał odprężał, odświeżał i przynosił miłe wrażenia zapachowe. I tak jest.

Owocowe żele pod prysznic to cudowna sprawa nie tylko latem. Końcem zimy coraz bardziej tęsknimy za wiosną, a tym bardziej za latem. Dlatego warto sobie tę tęsknotę przybliżyć chociażby żelem. Żel na tle innych nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Jest to tradycyjny kosmetyk myjący o dobrym oczyszczeniu, odświeżeniu zapewniający ładny owocowy zapach i dający świeżość.
A chyba według mnie nie ma nic lepszego pod prysznicem jak cudownie pachnący żel, który otula przyjemną kremową konsystencją. W dodatku zostawia skórę miękką i miłą w dotyku.
Nic więcej mi nie potrzeba.

Jego wydajność jest przeciętna, jak wszystkich żeli. Opakowanie ułatwia używanie, gdyż stoi na głowie.

Niestety nie znam ceny, gdyż ten żel był w zestawie z antyperspirantem Invisible. 

Lubicie takie słodko-owocowe zapachy o kremowej konsystencji?  

Komentarze

  1. to coś dla mnie, nie widziałam go wcześniej. Przy okazji wizyty w drogerii rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ich dezodorantów nie jestem zadowolona, ale jeśli znajdę kiedyś w sklepie ich żele, to chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności,ale wygląda na prawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak pachnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie byłam świadoma ich istnienia :x lubię owocowe zapachy o ile nie są chemiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam go na gwiazdkę i przyznam że zapach miał nieziemski ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Moimi faworytami jest zdecydowanie marka Dove w tej kategorii :) Ten chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię owocowe żele, więc kiedyś pewnie wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam tego żelu w drogerii, ale lubię kremowe konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam teraz antyperspirant konopny i jestem zakochana w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żelu Rexony jeszcze nigdy nie miałam, ale spraye bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie zapachy więc chętnie poznam ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widziałam, że mają żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Rexona ma też żele pod prysznic. Marka rzeczywiście kojarzy się głównie z dezodorantami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że Rexona ma w swojej ofercie także żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj lubię takie zapachy :) Jak tylko gdzieś dorwę tę Rexonę to zapewne od razu kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest wspaniały, jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak pięknym zapachem żelu pod prysznic. Szkoda, że teraz już nie można go nigdzie dostać :cc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty