Vianek, Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu

Mała, okrągła buteleczka, która zawiera pompkę. Z łatwością po jednym nacisknięciu wydobywa tyle kremu ile potrzebuję, a nawet nie raz za dużo. Przecież w okolicach oczu nie trzeba dużo kremu. Nawet wklepanie większej ilości kremu nie powoduje niczego niepowołanego. Na plus trzeba jeszcze wspomnieć ładne, estetyczne opakowanie, która zwraca uwagę. Białe z niebieskimi kwiatami. W tej kolorystyce wszystko wygląda na czyste i zadbane, więc z chęcią po takie sięgam.
Konsystencja jest żółta (słoneczna, wiosenna), bardzo lekka. W dodatku nie tłusta. Wspaniale i szybko się wchłania. Pozwala na nałożenie makijażu. Nie roluje się i nie klei.
Ma bardzo delikatny zapach, prawie ledwo wyczuwalny. Jest neutralny, choć świeży.
 
Nawilżający krem pod oczy spełnił moje oczekiwania. Zdecydowanie sprawdził się w kwestii nawilżania. Jest ono wystarczające. Nie jest to intensywne nawilżenie. Konsystencja nie jest tłusta dzięki temu z łatwością nakładam bez potrzeby czekania fluid. Takie lekkie konsystencja ja i moja skóra bardzo lubimy.
Dodatkowym plusem jest brak łzawienia czy pieczenia spojówek. Nie raz się zdarzało, że krem dostał się do oka i piekło, szczypało jak diabli. Tutaj nie muszę się obawiać niczego złego.

Krem oprócz nawilżenia, dobrze wygładza, uelastycznia skórę. Poprawia ogólnie skórę wokół oczu. Cieni nie zlikwidował, ale w to już nie wierzę (korektor musi być). Wolę dobry kosmetyk pod oczy, który nie wysusza mojej skóry pod oczami i same oczy nie łzawią.
Krem przynosi też ulgę i ukojenie zmęczonej skórze, która również bywa sucha. A to już jest połową sukcesu.
Mogę śmiało stwierdzić, że jest moim ulubieńcem. Używam go na dzień i na noc, a jego wydajność zachwyca, gdyż wystarczy niewielka ilość pod oczy. Z chęcią poznam inne kosmetyki tej firmy.

Za 15ml trzeba zapłacić ok. 25zł. Moim zdaniem warto wydać tyle pieniędzy, bo dostajemy godny uwagi produkt pod oczy o lekkiej konsystencji, z działaniem bardzo dobrego nawilżenia, wygładzenia i poprawy wyglądu skóry pod oczami z ukojeniem.

Komentarze

  1. U mnie jeszcze nic z tej marki nie zawitało:) Zabawnie to zabrzmi, ale nie podoba mi się nazwa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu nabyć coś z Vianka :)
    Najbardziej kuszą mnie peelingi cukrowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam żadnego produktu z tej firmy. Podoba mi się, że jest delikatny dla oczu i nie szczypie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny design <3
    ps. nie znam produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny do Sylveco, tak mi się kojarzy. :D Ja nie używam kremu pod oczy - używam w te miejsca tego samego, co na całą twarz. :) Ale firmy nie znam i jestem ciekawa innych produktów, ale wygląda mi to na markę naturalnych kosmetyków, a moja cera takich nie lubi. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam juz kilka pozytywnych opinni o tym produkcie jak i innych tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu, ale wydaje sie być bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ten krem pod oczy jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym szukała czegoś, co przynosi ulgę w opuchnięciach, a ten krem chyba tego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynosi ulgę, ale gdy skóra piecze i swędzi, opuchnięcia raczej nie

      Usuń
  11. Ciekawa jestem, czy u mnie się sprawdzi, tym bardziej że krem pod oczy Sylveco choć delikatny, był dla mnie zbyt słaby w działaniu. Jak tylko skończę Dermedic, to sięgam po niego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta firma ostatnio jest dosyć popularna i robi świetne wrażenie :) Chyba muszę się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie nic z tej marki jeszcze nie miałam, ale nie ukrywam ze kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale niedługo pewnie się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam kosmetyków Vianek, ale na pewno w przyszłości poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam ostatnio dobrego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no kuszą, kuszą te produkty.
    Marka nieznana ale zapowiada się ciekawie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że krem się sprawdza u Ciebie, ja potrzebuję czegoś mocniejszego, ale może przy okazji poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten krem ale nie wiem czy go użyję, bo jest zbyt delikatny dla mnie, wg to krem dla osób 20+, które nie mają cieni czy zmarszczek

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jego brata bliźniaka z Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam chrapkę na ten krem, bo podobny z Sylveco mi się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się jego działanie, więc chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W ostatnim czasie bardzo mnie zaintrygowały kosmetyki tej firmy - muszę coś w końcu kupić i wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze kupić sobie dobry krem pod oczy :) Widzę, że ten jest warty zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę miała go pod uwagą ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty