Prestige, Wonder Gloss Nail Lacquer Multivitamins, 80-Ribelle

Ostatnim razem pokazywałam Wam piękny szary kolor lakieru 79-Jasmine, dziś chcę Wam przedstawić troszkę ciemniejszą wersję, choć z innym wykończeniem.


Lakier pochodzi z tej samej serii Wonder Gloss Multivitamins. Praktycznie nie rożni się niczym innym z poprzednikiem jeśli chodzi o konsystencję, czas schnięcia, trwałość itd. Z tym, że jego wykończenie jest perłowe. Na zdjęciu nie widać dużej "perły", choć nie do końca mi pasuje ten efekt. Całkiem ładnie wygląda na paznokciach, ale nie jestem przekonana co do takiego wykończenia na paznokciach.
Na pewno odpycha 3 warstwowa ilość lakieru. Wiele osób nie ma na to czasu. Jedna warstwa nie pokryje płytki paznokcia, zbyt smuży. Dopiero 3 ładnie kryje i wyrównuje wszystko.
Zaletą jest szybki czas schnięcia i po chwili mogę robić cokolwiek mi się podoba bez obawy na uszczerbek.
Odcień Ribelle jest szary, bardziej ciemniejszy niż poprzednik. Do tego perłowa powłoka robi swoje. Bez drobinek i perły byłby znacznie lepszy. Choć kolor budzi zdziwienie.

Jasmine ma mieszankę niebieskich barw, a ribelle typowy szary, brudnawy odcień. Efekt porównania możecie zobaczyć tutaj:
 80- Ribelle                                        79-Jasmine
Na wielki plus przemawia trwałość lakieru. Ten nosiłam 5 dni! Wspaniały wynik jak na lakier z 3 warstwami. 
Zostawia ładny blask i połysk na paznokciach również przez cały czas noszenia.
Nie odpryskuje, a ściera się.
Nie spodziewałam się, że lakiery Prestige są tak trwałe. Podoba mi się to, jak również szybki czas schnięcia. Ale 3 warstwy to trochę dużo i w moim przypadku odpada jeszcze wykończenie perłowe. Wolę zdecydowanie normalne, klasyczne lakiery bez dodatkowych udziwnień. Ale kto jak woli. Jednemu podoba się to, a drugiemu tamto:)

Lakier możecie dostać w drogerienatura.pl w cenie 14,99zł/9ml - do wyboru są również inne odcienie.
A jakie jest Wasze zdanie? Lubicie perłowe wykończenie?

Komentarze

  1. 3 warstwy to całkiem sporo, ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak się u Ciebie spisuje pędzelek ? bo przyznam, że ja nie umiem nim malować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia przyzwyczajenia. Jak w poprzednim odcieniu długi i płaski. Czasem mam wrażenie, ze się łamie.

      Usuń
  3. mnie bardziej podoba się Jasmine

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ten lakier pięknie prezentuje się na paznokciach, chyba skusze sie na zakup., Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny! Super, że jest też trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda, ale Jasmine chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ,że lakier jest trwały ale przy moich dłoniach które są wiecznie sine wyglądałby xle ten kolorek .

    OdpowiedzUsuń
  8. Równie ładny jak jego poprzednik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki, ale bardziej podoba mi się Jasmine :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny kolor i taka trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za perłą, ale tu na zdjęciach lakier wygląda przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. perłowych wykończeń raczej nie lubię :(, ale ten ma całkiem ciekawy odcień :D, przynajmniej na zdj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty