Farmona, Herbal Care my nature, Krem aloes nawilżajacy

Aloes to bardzo pomocny sukulent nie tylko w kosmetyce. Jego działanie jest wielu osobom znane i szczególnie polecany po poparzeniach i ranach. Przynosi ukojenie i ulgę podrażnionej skórze. Wiele firm decyduje się na niego w zastosowaniu w kosmetykach i bardzo dobrze, bo doskonale wpływa na cerę. Farmona również skorzystała z dobroci aloesu i zastosowała go w kremie do twarzy.
Krem dostajemy w szklanym słoiczku. Zabezpieczony sreberkiem, dodatkowo zapakowany w kartonik z całą listą informacji i owinięty folią.

Konsystencja biała, lekka. Nie klei się i nie lepi, nadaje pod makijaż.
Zapach bardzo świeży, lekko aloesowy. Przyjemny dla nosa.

Krem dedykowany jest do każdego rodzaju skóry, do stosowania na dzień i na noc. Samo jego używanie jest przyjemnym stosowaniem, gdyż lekka, kremowa konsystencja sprzyja temu.
Krem doskonale nawilża, fajnie wygładza skórę, zmiękcza i uelastycznia ją.
Chroni przed suchością, szorstkością i suchymi skorkami. Pomaga w walce z czynnikami zewnętrznymi. Działanie nawilżenia jest dobre, efekt na twarzy nie jest tłusty, a skóra skutecznie nawilżona i odżywiona.
Idealny dla cery suchej i odwodnionej. Przyniesie ulgę i złagodzenie stanów przesuszenia czy też innych podrażnień.
Skóra po użyciu krem staje się z dnia na dzień coraz bardziej miękka i elastyczna.
Bardzo przyjemny krem do twarzy.
Niestety nie powiem wam jak z zapychaniem skóry, gdyż stosuje go teściowa. Ona nie ma żadnych przeciwwskazań, gdyż nie boryka się z takimi problemami.

50ml kremu kosztuje 10,70zł korzystając z tego linku sklep.farmona.pl dostaniecie jeszcze gratis w postaci kremu ochronnego

Komentarze

  1. Ja mam cerę tłustą więc chyba nie dla mnie ten kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi dobrze na mojej suchej skórze mógłby się spisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przetestowac. Ogólnie lubie Farmone jakoś markę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam, ale szczerze mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go gdzieś w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm ciekawa jestem jego składu, bo konsystencja wygląda na przyjemną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać, obserwuję i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto wypróbować, własnie poszukuję podobnego kosmetyku :) fajny blog :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis modomania.o12.pl/modne-torebki-wiosna-2016

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam cerę tłustą skłonną do podrażnień i chętnie sięgam po kremy nawilżające ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz prześlicznie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty