Nivea, Deo Beauty Elixir, Deo Milk & Fresh

Kobiety lubią depilację, ale często krzywią się na myśl o zastosowaniu po tej czynności antyperspirantu. Większość tego typu preparatów wywołuje nieprzyjemne uczucie pieczenia, ale jest na to sposób Nivea stworzył Deo Beauty Eliksir, który został wzbogacony o cenna esencję mleka. I zapewne jesteście ciekawe czy działa. A to poniżej. 


W ofercie znajdziemy 1 z 3 zapachów inspirowane co ciekawe perfumami.

Posiadam antyperspirant w sprayu i w kulce.
Deo Beauty Elixir, Deo Milk, Mild, roll-on, o pięknym kwiatowym zapachu z domieszką nuty typowej dla Nivea. Piękno zapachu biała róża, piżmo i kwiat gruszki.
Deo Beauty Elixir, Deo Mil, Fresh, spray, o świeżym, rześkim zapachu, również z nutą Nivea. Zapach inspirowany światem perfum kwiat pomarańczy, lilia wodna, róża, frezja
Deo Beauty Elixir zaskoczyło mnie swoją delikatnością, subtelnością i tak jak się obchodzi ze skórą. Zero podrażnień, ochrona i odbudowa po depilacji. Podoba mi się jak łagodzi skórę, przynosi jej ukojenie i jeszcze w tym wszystkim dba i pielęgnuje ją.
A przede wszystkim też chroni skórę przed nadmiernym poceniem się. Skóra jest cudownie miękka i gładka oraz przepięknie pachnie.
Przed użyciem warto mocno wstrząsnąć i też trzymać pod odpowiednim kątem, bo lubi bielić skórę.
Produkty bogate w składniki i witaminy. Idealne do skóry wrażliwej. Nie zawiera alkoholu i jest lekki dla skóry.
Myślę, że taka pielęgnacja spodoba się kobietom. Troska o skórę i ochrona. To pierwszy antyperspirant z esencją mleka, który tak fajnie wypada.

Deo Beauty Elixir Nivea można dostać w Rossmann, w cenie ok,12,99zł/szt.

Komentarze

  1. Ja z Dove skusiłem się na kremowy żel pod prysznic migdałowy ...o matko jaki to ma boski zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię antyperspiranty od NIVEA, tych nowości jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę iść do Roska po ten antyperspirant, bo często mi się zdarza to uczucie pieczenia po depilacji..

    OdpowiedzUsuń
  4. To na pewno kupię, bo uwielbiam kosmetyki Nivea, a o tej serii nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swoje ulubione dezodoranty które rewelacyjnie działają i nie zamienie ich na żaden inny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartonik wygląda, jakby to na prawdę było mleko. Lubię markę Nivea, bo zawsze coś fajnego wprowadzają.

    OdpowiedzUsuń
  7. O dla mnie to nowość. Chętnie poznam ten antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze nigdzie z tymi antyperspirantami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że chętnie bym je poznała :) zaciekawiło mnie to, że są inspirowane perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe są te produkty, sądzę że warto je poznać i sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię dezodoranty tej marki, bo mają piękne zapachy i dobre działanie. Używam zarówno i tych w sprayu i tych w rolce i z chęcią poznam również te, które przedstawiłaś we wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko sięgam po kosmetyki Nivea, ale ten bardzo mnie zaciekawił. Może warto dać tej marce jeszcze szansę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten duet. Narazie używam tego w sprayu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju produkty Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam markę Nivea, ale rzadko mam problemy z użyciem antyperspirantu po goleniu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię szczególnie kulki nivea. często u mnie goszczą

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne one są. Widziałam je ostatnio w Rossku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty