Ekologiczne środki czystości Klareko

Piękno domu zaczyna się od sprzątania i porządków dlatego lubię oto dbać i często to robię, więc staram się nie nadużywać dużej ilości chemii. Zastąpiłam to produktami bardzo eko, które charakteryzują bezpieczne składniki dla nie tylko człowieka, ale i środowiska. W dobie dbania o środowisko stosowanie ekologicznych środków czystości zdecydowanie zmienia nastawienie człowieka. Mały krok, a jednak potężny. I, gdy wszyscy zrobimy małe kroczki, poczujemy potężną dawkę dbania o środowisko. To ma sens.
Markę Klareko stworzyły dwie genialne kobiety Marta i Karina, które stawiają sprawę jasno. Najpierw tworzył produkty z myślą o swoich bliskich, a teraz także i nas kobiet, które chronią nasze rodziny i środowisko. Wystarczyło tylko skorzystać z ziół i sprawdzonych metod Babć.
Dziewczyny zadbały również o opakowania, są typu Zero Waste, czyli butelki wielokrotnego użytku.

Środki czystości zawierają naturalne olejki eteryczne. Do wyboru są dwie linie zapachowe: słodka pomarańcza, lawenda i różowy grejpfrut i mięta.

To co mnie najbardziej zaskoczyło to mydło do mycia naczyń, czyli Zmywające Garmydło cytrusowe.
Taka tam niepozorna kostka o naturalnym zapachu szybko rozprawia się resztkami jedzenia, brudem i tłuszczem. Wystarczy potrzeć mydło wilgotną gąbką, szczoteczką lub zmywakiem, wtedy wytwarza się piana, która idealnie zmywa.
Jestem totalnie zaskoczona! To zdecydowanie lepsze niż płyn do mycia naczyń. W dodatku produkt nie zawiera plastikowego opakowania.

Jest też coś do czyszczenia powierzchni gładkich: Fenomenalny mus czyszczący, o zapachu słodka pomarańcza i lawenda. Zawiera zbitą konsystencję w opakowaniu, jednak łatwo się użytkuje. Wystarczy użyć gąbkę lub ściereczkę, nałożyć mus na zabrudzona powierzchnię, a po wyczyszczeniu spłukujemy wodą.
Idealny do czyszczenia płytek, fug, piekarników, płyty, garnków, zlewu, a także patelni.

Następnie produkt, który jest stworzony do czyszczenia wszystkiego, to: Uniwersalnik, o zapachu słodkiej pomarańczy i lawendy. Posiada wygodne opakowanie z pompką.
Umyję nim blat w kuchni, stół, a także wszelkie urządzenia typu czajnik, toster. Przywrócę połysk płytkom. Nadaje się także to czyszczenia łazienki i ogólnie wysprzątania całego kurzu.
Jest także środek czystości do zadań specjalnych, o fajnym odświeżającym zapachu różowego grejpfruta i mięty. Idealny do czyszczenia i odkażania WC, usunie kamień, osad, rdzę, a także pleśń i bakterie. Co ciekawe ma zastąpić płyn zmiękczający do prania, ale tego jeszcze nie próbowałam.
Fajny także do sprzątania powierzchni gładkich jak podłoga, nie zostawia smug.
Nie można także zapominać o szybach i lustrach, do tego jest również naturalny produkt, o nazwie Lśniące szyby i lustra, o zapachu różowego grejpfruta i mięty. Przywróci blask szklanej powierzchni, zostawi po sobie przyjemny odświeżający zapach.
Jestem ogromnie zaskoczona, ale jest to pozytywne zaskoczenie. Produkty są skuteczne, przyjemnie się je użytkuje.

W ofercie marki Klareko zajdziecie jeszcze inne środki czystości jak proszek do prania, kolorowy proszek do prania, płyn do płukania, Pachnidło, drewnianą miarkę, myjki a nawet świecę z naturalnymi olejkami eterycznymi lawendy.
Ekologiczne środki czystości można dostać w wielu sklepach w tym stacjonarnych jak i internetowych. Spójrzcie na zakładkę, „gdzie kupić” i zdziwicie się jak są dobrze dostępne.
Jest także sklep firmowy klareko.com/shop/ który oferuje darmową wysyłkę przy zakupie powyżej 100zł.

Komentarze

  1. Również mam, zamawiałem przez stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że są takie produkty, ważne żeby za tę cenę były jeszcze odpowiednio skuteczne. Póki co, idę po kosztach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna mam chęć na wypróbowanie produktów tej marki i z pewnością coś od nich kupię niebawem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze ich nie znam, ale mysle ze wszystko przede mna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się jeszcze z tymi środkami i marką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że słodka pomarańcza to zapach dla mnie :) super, że zawierają olejki eteryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty, już mam dwa w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze nigdzie z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że powstają takie ekologiczne środki czystości, bo jeszcze niedawno w ogóle się o nich nie mówiło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam bardzo dobrze tę markę i od czasu do czasu zaglądam na stronę i sprawdzam, czy coś nowego się juz pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że coraz częściej można kupić takie ekologiczne środki czystości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej jest ekologicznych środków do sprzątania i dobrze, takie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią zapoznam się z tymi produktami, ponieważ nie używałam nigdy takich. Odbiegając jednak odrobinę od samej treści, masz PRZEPIĘKNE meble, zakochałam się od pierwszego wrażenia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o tych środkach chemicznych. Mają świetny skład i działanie. Chyba przerzucę sie na taką ekologiczną chemię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świece bym chętnie kupiła :) Akurat nie znam tej marki zupełnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty