Yves Rocher, Szampon i ożzywka zwiększające objętość włosów z wyciągiem z agawy i kosmosy ryżowej + płukanka octowa z malin

Lubię gdy moje włosy są uniesione od nasady, a seria Volume Yves Rocher właśnie mi to daje. Nie spodziewałam się, że linia mnie tak zaskoczy. Takie tam zwykłe opakowania, a bardzo przekonujące działanie i mega przyjemny zapach.

Szampon zwiększający objętość włosów z wyciągiem z agawy i kosmosy ryżowej
Szampon ma przezroczystą konsystencję która dobrze się pieni. Cudownie pachnie, nawet nie wyobrażałam sobie, że tak pięknie.
Szampon zaskoczył mnie totalnie. Włosy są dobrze oczyszczone, świetnie odbite od nasady. Nareszcie fryzura nabiera objętości, są widocznie zwiększone. Moje włosy są cienkie i efekt widać od razu. Fajnie, że włosy są świeże nawet na drugi dzień. Szampon nie powoduje podrażnień skóry, nie wywołuje łupieżu.
Szampon nie powoduje puszenia się włosów, ma lekko właściwości nawilżające. Ogólnie włosy są wzmocnione.
Produkt jest w miarę wydajny. 
Zaskakuje mnie także niska cena tych produktów za szampon jak i odżywkę zapłacimy 19,90zł/szt.

Odżywka zwiększająca objętość włosów z wyciągiem z agawy i kosmosy ryżowej.
Odżywka jest mega kremowa, gęsta i włosy, aż ją wpijają. Nie obciąża włosów, pomaga rozczesać włosy. Idealna na cienkich włosów, które potrzebują dobrego uniesienia od nasady.
Włosy stają się mocniejsze, mniej wypadają. Wyglądają zdrowo.
W efekcie włosy miękkie, gładkie, uniesienie od nasady, przyjemnie pachnące.
Jest to nowa odsłona całej gamy do pielęgnacji włosów, z nowym składnikiem aktywnym – fruktanami agawy, które mają zbawienny wpływ na cebulki włosów i skórę głowy, a także na kondycję włosów.
Fenomenem jest malinowa płukanka octowa do włosów, którą stosuje się jako zamiennik stosowania wody po ostatnim płukaniu włosów. Uwielbiam zapach malin jaki zostawia na moich włosach. I nie czuć octu. A w dodatku są oczyszczone, lekkie, wygładzone, pełne blasku i zdrowia. Cudownie lśnią. Coś fantastycznego!
Płukanka to koszt 44,90zł

Pierwsze spotkanie z tą marką Yves Rocher oceniam wysoko.

Komentarze

  1. Miałam tą płukankę malinową jeszcze w starej wersji, bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. I ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji testować kosmetyków z tej marki. Zainteresowała mnie ta płukanka malinowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze koniecznie udac sie do YR po plukanke octowa, mysle ze spojrze i na ten szampon i odzywke, ciekawia mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta płukanka od dawna mnie kusi. Muszę w końcu po nią sięgnąć. Zainteresowałaś mnie też szamponem - skoro tak dobrze się sprawdza to i ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dość sporo włosów, więc zwiększenie objętości nie do końca jest mi potrzebne, ale... YR bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesuje mnie ta płukanka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta płukanka jest kultowa, od lat o niej czytam i w końcu muszę poznać

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej malinie już kilka lat jest głośno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem właścicielką bardzo dużej ilości grubych włosów taka seria nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ostatnio szumu wokół tej linii. Dawno nie stosowałam nic od IR.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam nic z tej firmy. Jestem ciekawa tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, ze pierwszy raz czytam o tej "kultowej" malince, zresztą cała seria to coś zdecydowanie teraz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie zapowiada sie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odżywka zwiększająca objętość by mi się przydała, bo ostatnio jak obcięłam włosy to trochę stały się "ochlapnięte". Dawno nie używałam nic od IR :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty