Sukienki Besima

Sukienki to garderoba, którą lubię najbardziej, w sumie o każdej porze roku. Ale to latem najczęściej je noszę. W sklepie besima.pl można znaleźć wiele sukienek. A tutaj pokażę Wam trzy, które ostatnio nabyłam.

Klasyczna czerwień, ciekawe re kawy, rozkloszowana. Piękna!
Wspaniała lekka i letnia z rękawkami wyciętymi, typu cold. Uwielbiam takie kroje i rękawki. Są niesamowicie kobiece, bardziej dziewczęce. Idealne na letnie dni.
 
I jeszcze ołówkowa sukienka z motywem kwiatowym i dekoltem w trójkąt.
Myślę, że każda kobieta odnajdzie dla siebie sukienkę, która wpadnie jej w oku. W tym sklepie akurat jest duży wybór. Oprócz sukienek znajdziecie tam również inny rodzaj garderoby jak swetry, bluzki.

Komentarze

  1. Ta czerwona sukienka przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne i pięknie w nich wyglądasz - czerwona i w kwiaty skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy doskonale na Tobie leza, ale czerwona podoba mi sie najbardziej, piekna jest i ma te moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienki, podobają mi się szczególnie ta, która ma wycięcie w rękawach, kwiatowa, super jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w czerwonej sukience podoba mi się jej fason

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie sukienki z odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czerwona jest przesliczna :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda mi się podoba, a Ty wyglądasz w nich kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz w tych sukieneczkach. Pasują Ci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka w kwiaty podbiła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się ta czerwona, jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czerwona sukienka jest taka kobieca i elegancka, bardzo fajnie wygląda do szpilek https://czerwonafilizanka.blogspot.com/2019/09/revers-cosmetics-perfumowana-mgieka-do.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona sukienka podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty