Brązowe zamszowe botki

Lubię jesienne kolory, jesienne stylizacje wyglądają na ich tle mega przyjemnie, miło i otulająco. Choć jak na każdą porę roku ta na swój sposób jesień jest pozytywna. Tak, wiem deszcz, zimno, wiatr to sprowadza nas na ziemię i mniej się ją lubi. Jednak jesienne wibracje przemawiają do mnie i nie mogę się powstrzymać i jej nie lubić.
Jesienna stylówka to oczywiście kolory ziemi, w których przeważają beże, brązy, ecru, i nie brakuje tutaj też innych odcieni, ale w dzisiejszym wpisie właśnie tylko takie zobaczycie. Wprawdzie każdą część garderoby już znacie, jedynie zamszowe w odcieniach brązu botki są w mojej szafie nowością. Bo jak wiadomo każda nowa para butów cieszy ogromnie. I nic tak nie poprawia humoru jak zakupy.
 
W sklepie czasnabuty.pl co chwila są ciekawe promocje i warto z nich skorzystać. Jeśli nic do tej pory nie dorwaliście to proponuję rozważenie kodu promocyjnego -15%, na wszystko, na hasło:WERA15

Płaszcz- nn
spodnie - nn
Torebka - nn
Buty- czasnabuty.pl
Komin - nn
Sweter - nn

Komentarze

  1. Uwielbiam jesienne stylizacje, botki rewelacja :) ja właśnie szukam idealnego odcienia butów, który będzie pasował do skórzanej wstawki w jeansach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo jesienna sesja :) takie wygodne botki uwielbiam nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się stonowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesienna stylizacja. A buty boskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buciki, kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie Twoj plaszcz:) szukam czegos podobnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja i ten płaszcz bardzo łanie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie w nich wyglądasz. W sam raz na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje jesienne stylizacje lubię szczególnie, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten look, idealnie pasuje na jesień i do jej kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te botki, mam nawet w domu bardzo podobne i uwielbiam je nosić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja. W sam raz na jesienną pogodę. Kozaki są przecudne :)


    https://jebut.pl/Botki-na-slupku-c235

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty