FA #wyraź swoją radość

Czy jesienią można poczuć się letnio? No pewnie! Wystarczy wyrazić swoją radość i poczuć się fantastycznie z kosmetykami Fa. Zabiorą nas w magiczna podróż w najodleglejsze zakątki świata. Bardzo apteczna i mega pachnąca seria kosmetyków przenosi na wakacyjne plaże, a przy tym codziennie troszczy się o pielęgnację skóry. Dla mnie to systematyczny rytuał, a dzięki niemu ten rytuał staje się prawdziwą rozkoszą, która powoduje eksplozję radości.
Linia Fa Island Vibes Fiji Dream
posiada zapach bardzo apetyczny, słodki i owocowy. To arbuz i kwiaty ylang ylang.
Żel pod prysznic daje fantastyczne uczucie miękkiej i czystej skóry, a antyperspirant w kulce chroni skórę i bardzo rajsko pachnie.

Linia Fa Brazilian Vibes Ipanema Night to brazylijska radość życia. Piękne, charakterne zapachy kwiatowe. Zapach kwitnącego jaśminu nicą połączony z ekstraktem z marakui.
Odświeżający żel pod prysznic przyjemnie orzeźwi skórę i otoczy ją miłą pianą, a dezodorant w sprayu zapewni długotrwałą świeżość. Taki poranny zastrzyk.
Jest jeszcze hawajski powiew świeżości, z linią Fa Island Vibes Hawaii Love.
Bajeczne plaże, palmy powiewające na wietrze, rafy koralowe i piękne wulkany. Totalny raj na ziemi.
Orzeźwiający, soczysty zapach ananans i kwiatu frangipani sprawia, że jestem myślami na tej plaży. Już sobie ja wyobrażam.
Peeling świetnie złuszcza skórę w naturalny u delikatny sposób za pomocą cząsteczek. Pozostawia skórę gładką i jedwabiście miękką.
Kolejne rajskie wakacje prawie za rok, ale po co tyle czekać, jak o każdej porze roku możemy mieć to w łazience. Rozkoszując się powiewem gorącego słońca, boskich zapachów i cudownych doznań z egzotycznych wysp. 
 
Uwielbiam Fa i od lat non stop kupuję. Ich zapachy w pełni mi odpowiadają i dają obiecaną radość, po której czuję się tak fantastycznie. A przecież oto w życiu chodzi:)

Komentarze

  1. Mam ten żel FUJi dreams i pachnie ładnie, ale szybko się ulatnia. To już nie te FA co kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te żele! fajnie sprawdziłyby się i u nas !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Fa i cieszę się że mają takie fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki nie mialam nic tej marki, pieknie i kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Fa, mają eksta letnie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię testować różne żele pod prysznic i... Żele Fa są jednymi z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię żele pod prysznic tej marki, mają naprawdę ładne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! nie pamiętam kiedy ostatnio używałam coś z tej marki, ale za dziecka pamiętam jak babcia kupowała mydło z Fa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą kulkę z Fa i jest ok. Dawno nie miałam żelu pod prysznic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam peelingi, a ten ma fantastyczną konsystencję i na pewno cudownie pachnie. Cała linia na pewno ma obłędne aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka Fa nie gości w moim domu, chyba czas coś poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj od wieluuu lat nic nie miałam tej firmy, ale zawsze mi się kojarzy z piosenką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zapachy od Fa są boskie! Mam antyperspirant w kulce, dezodorant oraz peeling i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kosmetyki, idealne na zimne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeli pod prysznic Fa jeszcze nie miałam, za to lubię ich dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile warty jest ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty