Bandi, Eko Friendly, Tonizujący żel do mycia twarzy

Ci, co są eko, znają wiele kosmetyków ekologicznych, co chwila wyszukują nowinki. Dobrze być w eko rodzinie i taki kosmetyk proponuje nam Bandi ze swojej oferty, z linii eko Friendly. Oczyszczanie twarzy to podstawa, bla bla wszyscy o tym wiemy, a większość i tak zapomina o żelu, a w najgorszym wypadku o toniku. Tutaj mamy ciekawy produkt, który ma zastąpić nam dwa produkty, a mowa o tonizujący żel do twarzy.

Już samo opakowanie zachęca, w kartoniku, a kosmetyk zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką.
Żel jest przeźroczysty, to produkt myjący, nie nakładający. Posiada przeźroczystą konsystencję, nie pieni się wcale.
Produkt bezzapachowy.
Tonizujący żel jest bardzo delikatny dla skóry, w tym także oczu. Można śmiało oczyścić całą twarz. W tym także jest skuteczny usuwa brud i zanieczyszczenia oraz pozostałości makijażu.
Nie narusza ph skóry, nie wysusza jej, nie powoduje szczypania, ani swędzenia.
Produkt posiada także właściwości tonizujące co korzystanie wpływa na stan skóry.
W rezultacie skóra jest oczyszczona, miękka, gładka i przyjemna w dotyku, bez wysuszenia. Bo żel jakoś specjalnie nie nawilża, jednak nie czuć dyskomfortu związanego ze ściągnięciem skóry.
Szanując naturę warto zwrócić na delikatny żel do oczyszczania skóry, a także jednocześnie tonizując ją.
Produkt pochodzi z linii ekoceutyków, zalecany także do cery wrażliwej, mega wydajny. Dostaniecie go w sklepie bandi.pl w cenie 49zł/90ml

Komentarze

  1. Musze przyznać, ze brzmi ciekawie, na pewno sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Bandi, to miałam kiedyś próbki. Niestety nie znam za dobrze marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O taki żel koniecznie musi się znaleźć w mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tonizowanie jest bardzo wazne, fajnie ze ten zel spelnia i taka funkcje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie daje nawilżenia. Mam suchą skórę i neutralne kosmetyki to za mało

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Bandi ma taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja skóra jest wrażliwa więc oczyszczam ją delikatnymi kosmetykami, to jest coś dla mnie, chciałabym wypróbować ten żel

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zele do mycia twarzy, tej marki jeszcze nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle ze moja skora moglaby sie z nim bardzo polubic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam żele do myci twarzy, ale z takim połączeniem się nie spotkałam. Ten kosmetyk mnie bardzo zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty