OnlyBio, Naturalna pielęgnacja z nawilżającym lewanem z rzepaku

Only Bio to marka, która produkuje kosmetyki dla skóry i dla domu z myślą o środowisku. Możecie je dostać w drogeriach Rossmann. Zaskakują swoją delikatnością, ale także i skutecznością. Do tej pory poznałam markę ze strony kosmetycznej dla skóry. Jednak też z chęcią poznam i wersję dbania o wnętrze domu.

Swego czasu można było dostać taki oto zestaw, z którego składa się. Oczywiście każdy produkt można zakupić osobno.

-Krem do twarzy ultranawilżający dzień
Krem o lekkiej, jednak treściwej konsystencji. Szybko się wchłania. Doskonały pod makijaż. Przyjemnie naturalnie pachnie.
Krem do twarzy idealnie nawilża skórę, uzupełnia niedobór wilgoci. Skóra cudownie i długotrwale nawilżona, pełna promienne blasku i ładnego wyglądu. Przede wszystkim miękka, gładka i zdrowo wyglądająca. Poprawia się także elastyczność i jędrność skóry.

- płyn micelarny do demakijażu twarzy
Produkt zaskoczył mnie swoim opakowaniem. Jest ze szkła, posiada pompkę. Produkt lekko pachnący, dosyć przyjemnie, ale typowo dla produktów naturalnych. Płyn jest łagodny dla skóry, jednak na tyle skuteczny, aby oczyścić skórę. Świetnie radzi sobie z wieloma zanieczyszczeniami w tym codziennym brudem, jak i pozostałościami po makijażu. Bardzo fajnie odświeża skórę, a przy tym także nawilża. Nie czuć ściągnięcia, ani suchości skóry.

- krem do twarzy ultranawilżający noc
Zaskakujące jest to, że konsystencja jest jeszcze lżejsza niż kremu na dzień. Również szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Pachnie tak samo, naturalnie wprost z łąki. Przyjemny, kojący zapach.
Skóra po kremie jest cudownie gładka, świeżo wyglądająca, bardzo wypoczęta. Zapewnia długotrwałe i głębokie nawilżenie. Przynosi skórze złagodzenie.
Kremy nie zapychają skóry.

Moje pierwsze spotkanie z kosmetykami Only Bio uważam za udane. Ciekawostką jest fakt, że kosmetyki posiadają, aż 99% składników naturalnych. Wszystkie posiadają biorafinowany lewan z rzepaku. Idealne także dla Vegan. Testowane dermatologicznie.
Polecane do pielęgnacji skóry suchej.

Komentarze

  1. Ciekawa seria, ale jak pachnie rzepakiem to podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja onlubio wspominam bardzo miło :D Super kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremy mogła bym poznać bo mnie ciekawią, płynów micelarnych nie używam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygladaja chetnie poznalabym caly zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nie mogę przekonać się do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że marka naprawdę dba o swoe klientki. Kosmetyki o takich składach to jak ukojenie dla skóry

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ta marka jeszcze nie miałam okazji jej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie sie prezentują te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ta marka, jeszcze nic z jej oferty nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polubiłam się z produktami tej marki. Miło wspominam czas spędzony na testach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa seria , nie miałam okazji jeszcze poznania tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że te kosmetyki mogłyby się u mnie sprawdzić. Jestem ich bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu już myślałam o spróbowaniu tej marki, muszę się przyjrzeć bliżej jej składom, bo wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna marka i już widzę, że kosmetyki są też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji poznać tych kosmetyków, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaintrygował mnie ten lekki krem. Nigdy nie miałam okazji wypróbować kosmetyków tej firmy, ale od dawna mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj widzę, że jest to bardzo ciekawa seria, szczególnie miałabym ochotę poznać płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę micelek w takij butelce. Ja mam ochote kupic szampon z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty