Zapachy Bi-es

Jedne ze znanych, lubianych i także nisko cenowych perfum są wody Bi-es. Jak dla mnie są dobrze dostępne, na każdą kieszeń i dla kobiet w każdym wieku.
Od delikatnych, subtelnych zapachów, po te mocniejsze piżmowe. Każda kobieta znajdzie coś dla siebie. 



Oto trzy zapachy z różnych kolekcji.
Amour D'ete
Owocowo-kwiatowa nuta, bardzo w moim typie. Zresztą jak dla mnie najlepsza z całej trójki. Zapach bardzo świeży, energiczny, lekki. Taki na letnie dni.
Nuty to:
Nuty głowy: cytrus, marakuja, mięta,
Nuty serca: jaśmin, lilia, piwonia
Nuty bazy: cedr, labdanum, trzcina cukrowa

Ready to wear #bewearBies kolekcja z myślą o kobietach, ich stylu ubierania się, szybkiego życia.
Roses for Women
wydawać się może, że to słodki zapach, bo z różą, jednak w tle posiada w sobie mocne nuty piżma i żywicy. Sprawia, że jest charakterny, dla kobiet mocno stąpających po ziemi, wiedzących czego chcą. Dla miłośniczek zwierzęcych printów.
Nuty to:
Nuty głowy: mandarynka, ananas
nuty serca: róża, jaśmin, malina
nuty bazy: maltol, żywica benzoesowa, piżmo

I ostatni z tych trzech, pochodzi z najnowszej kolekcji Vegan Collection, Fleurs Des Grasse. 
Ciekawy słodko-orientalny zapach. Dla kobiety z klasą, pewnej siebie i mocno zdecydowanej.
Nuty to:
Nuta głowy: mandarynka, kwiat pomarańczy, melon
Nuty serca: liść fiołka, goździk, irys, róża.
Nuty bazy: bursztyn, wanilia, piżmo

Wody Bi-es znają wszyscy, ich trwałość to 1-2 godziny. Jednak na skórze zostają długo to kąpieli. Wybór na co dzień, bez większych wymagań. I warto powąchać przed zakupem, bo moje typy zupełnie się tutaj nie sprawdziły. Totalna mieszanka.

Ostatnio nawet pojawił się balsamy do ciała Bi-es. Green Botanic, Odżywczy balsam do ciała
Opakowanie duże, z wygodna pompką.
Fajna, lekka konsystencja, szybko się wchłania.
Zapach bardzo delikatny, jednak wyczuwalny. Świeży, rześki, typowo przy kosmetykach z naturalną nutą. Nie zostaje długo na skórze, ulatnia się. Mi to akurat pasuje. Skóra nawilżona, miękka i gładka. 

Wszystkie wody perfumowane można dostać w  sklep.bi-es.eu

Komentarze

  1. Myślę, że ten pierwszy zapach mógłby mi się spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze marka nie spi i coiagle wypuszcza nowosci. Zaciekawilas mnie tymi zapachami, dawno nie mialam nic BiEs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakony wyglądają cudownie, pewnie zapachy też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zapachy bies ale tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię świeże zapachy więc pierwszy może by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że Amour bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna kocham Bi-es. Są dobre cenowo i dobre jakościowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. wśród perfum BI-ES mam swoich ulubieńców, super, że pojawiła się pielęgnacja , chciałabym wypróbować ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym miała wybierać, to ten pierwszy bym wzięła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi sie wszystkie nuty zapachowe. Ciekawa jestem jak w rzeczywistosci pachną

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, do tej pory nie poznałam żdnego zapachu Bi-Es, jednak to tylko kwestia czasu,. Nie jestem w stanie oprzeć się tym cudownym flakonikom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię perfumki tej marki. Mają bardzo ładne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze berfum Bi-Es, ale mysle, że Amour D'ete by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś często kupowałam zapachy tej marki. Są tanie, łatwo dostępne i mają ciekawe aromaty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty