Pixi Beauty, Pielęgnacja skóry z Witaminą C

Witamina C to najbardziej pożądany składnik w kosmetykach, które wybieramy najczęściej w jesieni i zimie po upalnym lecie. Nic tak nie nawilży i odświeży oraz rozjaśni skóry właśnie jak witamina C. Oto moja pielęgnacja skóry z Pixi z linią Witamin-C.
Vitamin C Cleanser, Wodny Cleanser
Prosta buteleczka, lecz posiada świetny dodatek jaki jest atomizer. Nakładamy wacik na niego i nic się nie rozlewa, ani nie powoduje utraty płynnego kosmetyku, o lekkiej, delikatnie pachnącej, praktycznie wcale nie pachnącej wody micelarnej. Z porównaniem do tonika to płyn faktycznie nie pachnie.
Cleanser z Witaminą C świetnie oczyszcza skórę, a nawet nawilża co było moim zaskoczeniem. W dodatku fajnie rozjaśnia skórę, staje się świeża, delikatna i taka jak nowo narodzona. Możecie być pewni, że nie wysusza skóry i to mi się podoba.


Vitamin C, Tonik rozjaśniający
Tutaj tonik nie posiada już takiego atomizera, jednak przyłożony do wacika nie powoduje szkód.
Jego zapach jest mocniejszy, wszystko w tonacji cytrusów.
Tonik lekko rozjaśnia skórę, mam nadzieje, że z czasem po jego wykończeniu jak i zużyciu całej linii kosmetyków z serii Vitamin C poczuję ulgę z moimi przebarwieniami. Praktycznie te nowe już gdzieś tam zanikły jednak te stare przebarwienia to ciężki orzech do zgryzienia i mam nadzieję, że rozprawi się z nimi.
Tonik świetnie odświeża skórę, nadaje jej zdrowego blasku i ładnego wyglądu. Lekko także oczyszcza. Skóra nie jest wysuszona, ani ściągnięta. Jednak posiada w sobie coś z nawilżenia.

Vitamin C, Serum rozjaśniające
Aplikacja za pomocą pipety, konsystencja lekko żółta żelowa i treściwa. Zapach coś na wzór cytrusów: cytryny i grejpfruta.
Serum bardzo dobrze nawilża skórę, lekko ją rozjaśnia. Powoduje, że jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku.

Vitamin C, Balsam do twarzy.
Mała, poręczna wygodna, śliska tubka. A w niej trochę taka kremowo-żelowa konsystencja, która szybko się wchłania. Pachnie również mocno cytrusami, dla mnie zbyt mocno.
Balsam do twarzy to nic innego jak krem o lekkiej konsystencji, dobrze nawilża skórę, wygładza ją, rozświetla. Lekko złuszcza skórę, odkrywa jej blask, nadaje świeżości, przywraca ładniejszy wygląd. Zawiera retinol.

Vitamin C, skoncentrowana maska do twarzy
O kremowej konsystencji, pomarańczowym zapachu.
Pomaga skórze w delikatny sposób pozbyć się starego naskórka, lekko złuszcza go. Dzięki temu uzyskujemy naturalny wygląd. Skóra bardziej jaśniejsza, odświeżona, rozświetlona, a przy tym nawilżona. Cudowna miękkość i gładkość skóry.
Ogólnie linia z Vitaminą C wypadła dobrze. Najbardziej jestem zadowolona z serum, tonika i cleansera. Są to dobre kosmetyki, które pomogą rozjaśnić skórę, szczególnie jeśli nasza skóra jest poszarzała, bez blasku i posiada przebarwienia. Zaserwujemy jej odpowiednia pielęgnację rozjaśnimy i odświeżmy. 
 

Komentarze

  1. Lubię kosmetyki Pixi, seria z Witaminą C jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest ta linia, chyba skusze sie na krem lub maske :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kosmetyki z witaminą C! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej jestem ciekawa tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej w tej serii polubiłam maseczkę i serum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki tej firmy :) mam ten zestaw, świetny jest, tym bardziej że moja skóra bardzo lubi vitC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo osób poleca ich kosmetyki. Musze je w końcu poznac.

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie nie znam kosmetyków pixi a od dawna mnie interesują, piękne zdjęcia jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja skóra bardzo lubi kosmetyki z witaminą C. Może i te produkty polubilaby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno poznałam kosmetyki tej marki. Mam kilka produktów do makijażu,

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki Pixi są bardzo popularne. Niestety, dla mnie są poza zasięgiem ręki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki Pixi, ale akurat serii z witaminą C nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ostatnio czytam o kosmetykach tej marki i czuję się zaciekawiona. Na dzień dzisiejszy jednak mam takie zapasy, że na razie nie wiem kiedy będę mogła się skusić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty